25. srpna 2011

XXXXL :-))))

Velikost XXXXL a možná ještě víc, není má velikost prádla :o)))))))), ale velikost háčků pro háčkování. Od mé drahé kamarádky Helenky jsem dostala tyhle skvosty, nádherné dřevěné háčky. Krása!!!! Ještě jednou moc děkuji!!!!
Na zahraničních stránkách jsem obdivovala košíky uháčkované ze skvělé maxi příze. Jenže tady není k sehnání. Ale kamarádka Bohunka si s tím poradila bravurně......podívejte se k ní, jaké krásné košíky a nejen je, má. Takže na její radu jsem rozstříhala staré bavlněné triko a pustila jsem se do háčkování košíku.














Tramtadá!!!! Košík je hotový...ehm košík ne, zatím jen maličký "podnos" :o)))))). Na košík musím teprve nashromáždit materiál :o)))))). Abych ho nefotila samotný, natrhala jsem na zahrádce pár květů, které ještě kvetou, no spíš už odkvétají.......phox, mavuň, růže, verbena, levandule, kakost a dokonce vykvetl v tom horku luční zvonek :o))))...nevídané!!












Pěkný letní večer.



19 komentářů:

  1. Šári, nemám slov - prostě je to skvělé jako vždy ... a ty květy to krásně doplňují. Krásné dny. pa pa Jitka

    OdpovědětVymazat
  2. Jituško, zlatíčko, děkuji!!!! Moc jsi mě potěšila.
    Pěkný večer. Šárka

    OdpovědětVymazat
  3. Šári,
    skvělé! Hezký večer.
    M

    OdpovědětVymazat
  4. Je to vůbec možný ? :) Šári děláš vše tak něžné, hezké, dokonalé!!!! Tohle se mi fakt tůůůze líbí :) má to šmrnc!!! Hezký večííír Martina

    OdpovědětVymazat
  5. Mila Sarko, podnos se ti moc povedl,v bilem provedeni je nadherny! Kdyz jsem videla tve nadherne nove hacky, musela jsem se smat, jaka je to nahoda. Zrova vcera jsem totiz premyslela, kde a jestli vubec, se takove hacky daji koupit :)

    OdpovědětVymazat
  6. Marianko, Magdíku, Martinko, moc vám děkuji, jste zlaté!!!

    Moni, díky, tak to je krásná náhoda. Přeji šťastný výběr. Maxi háček je super hračka.

    Pěkný den. Šárka

    OdpovědětVymazat
  7. Šári, košík vypadá senzačně. Moc se ti povedl. No a háčky ty nemají taky chybu. Ty jsou dekorativní samy o sobě. Krásný den.

    OdpovědětVymazat
  8. Milá Šárko, zase si lepší! Měla jsem takový sen, že v létě, pod pergolou budu stříhat trička a háčkovat z nich...ale byl to jen sen! Košík je parádní, moc hezky nafocený. A ty háčky!
    Zrovna včera jsem viděla i háčkování z igeltitových tašek, nejsem zrovna pro plasty, ale je to super recyklace a třeba na zeleninu na zahradu jsou tašky určitě užitečné.
    Měj hezký den, zdravím helena

    OdpovědětVymazat
  9. Šárko,
    krásné,něžné....těším se na další kousky.:-)
    A při pohledu na háčky jsem si vzpomněla,jak jsem jako mladá holka pletla na tlustých dřevěných jehlicích taková díratá trika.:-)
    Ty háčky to krásně doplňují.
    P.

    OdpovědětVymazat
  10. moc krásné! stylově čisté jako vždy u Šárky. a ty háčky jsou boží. mám jeden takový tlustý po mamince, ale je plastový. tyhle dřevěné jsou parádní!

    OdpovědětVymazat
  11. Maxi háček je krásný a ještě krásnější podnos

    OdpovědětVymazat
  12. Šárko...to je krááása ...obdivuji a tleskám ...a taky zdravím :-) Olga

    OdpovědětVymazat
  13. Košíček- podnos je nádherný, já se zrovinka chystám na šití košíčku a děkuji za inspiraci .Snad se mi také vydaří ahoj přeji hezké dílo Libuše

    OdpovědětVymazat
  14. Šári, jste hvězdná! Takové háčky jsem ještě neviděla a výrobky s jeho pomocí taky ne. Ať se Vám daří.
    Žirafka

    OdpovědětVymazat
  15. To je moc krásné a originální.

    OdpovědětVymazat
  16. Šárko, to je kráááása a že triko!!!! To není ani možné!

    OdpovědětVymazat
  17. Šárko, to je nááádhera, super způsob jak zrecyklovat dosloužilá trička :-) mohla byste prozradit jak je ten větší háček velký? Objevila jsem je na Fleru ale jsem začátečník samouk a tak to nedokážu odhadnout a mám strach, že si objednám špatnou velikost :-( Moc díky a přeju hezký večer. Marie

    OdpovědětVymazat
  18. Milá Maruško, moc Vám děkuji, největší háček má cca průměr 1,8cm, ale úplně přesně to nevím, na konci háčku je přidělané větší kolečko.
    Ať se daří!!! Šárka

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...