17. srpna 2011

zahrádka

Krásný večer,
ačkoliv se zdá, že se léto vrátilo a sluníčko nás bude hřát, na zahrádce to začíná vypadat podzimně. Některé vřesy a rozchodníky už kvetou, tenhle vysoký začne každou chvílí.








K mému překvapení jeden stvol obyčejného Phloxu vykvetl žíhaně. Tenhle trs mám už třetí rok a vždy kvetl růžově. Tak nevím, odkud zabloudil :o)))))). Asi nějaká mutace.








Letošní deštivé léto velice přeje okrasným trávám, Miscanthus sinensis Malepartus už má "nakoseno" na květy.






Užívejte sluníčka!!



11 komentářů:

  1. Šári,
    koukám, že díky travinám máš na zahradě pěkně zeleně :).
    Ten flox je překrásný, máš novou odrůdu, hezky ji pojmenuj :).
    Taky jsem koukala, že už mi na zahrádce kvete vřes, dokonce mě sluníčko dnes ráno šimralo v posteli, ale nehřálo, což mě moc překvapilo...
    Přeju ještě pěkné slunečné dny! M

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Šári,
    fotky jsou úžasné a ještě se nemůžu nabažit kulatého háčkovaného polštářku, to je opravdu fantazie! Jste s Jaruškou šikulky, že si umíte sami vytvořit tak nádherný doplněk domů;-). Měj se krásně, papa

    OdpovědětVymazat
  3. a JIŘINY, všude kolem mě jsou nádherné jiřiny!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý den Šárko, právě jsem narazila na Váš blog a musím Vám říct, že jsem unešena tou krásou, kterou dokážete vytvořit. Zjistila jsem, že budete mou velikou inspirací a za to Vám mnoc děkuji. Mohu tedy poprosit o zaslání střihů na šité dekorace a předloh na vyřezávání a návodu na háčkovaná srdíčka :), vlastně klidně mi pošlete co Vás napadne, všechno je naprosto úžasné. Moc děkuji a přeji slunečné letní dny Jana
    babuskovajana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Šári,
    krásné fotky ze zahrádky..
    Bohužel, taky už cítím na zahradě podzim a dokonce mi kvete na zahradě keř, který kvete opravdu vždy až na podzim!! :o(
    Ale předpověď je na příští dny lákává!! ☼
    Tak si to musíme užít!!
    Měj se moc hezky ☼☼
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Šári,
    fotečky ze zahrádky jsou opět nádherné a ten žíhaný Phloxík vypadá velice zajímavě. Krásné slunečné dny. J

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Šárko!
    Jsem fanoušek tvého blogu. Děkuji za inspirace a krásné pokoukání tvých obrázků. I já mám na zahrádce floxy někalika barev, s chutí bych je množila a rozdávala:)
    Přeji hezké poslední letní dny! René

    OdpovědětVymazat
  8. Šárko, zahradku máš fotogenickou, jen co je pravda! Nádhera!
    Ať ti přináší hodně radosti.
    Zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Šárinko zdravím Tě a tiše souhlasím s Tebou,že se pomalu vkrádá podzim, mi už pomalu nekvete nic, je nějaký útlum.Ahojky. Luďka

    OdpovědětVymazat
  10. Nadherne fotky, nadherne kyticky! Phloxu jsem si nedavno take koupila, pripominaji mi me detstvi, meli jsme jich okolo chaty jako naseto. Myslim, ze jsi to s tim krizenim, vystihla, asi jsou stejne jako karafiatky, ktere se take barevne zkrizi, kdyz je vysadis vedle sebe. Moczdravim a preji kti krasny tyden, pa, monika..,,,

    OdpovědětVymazat
  11. Krásný večer,
    holky zlaté, moc děkuji za milá slova.

    Šárka

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...