8. srpna 2011

hortenzie

Letošní Hortenzie ještě nemá zralé květy na usušení, ale mám doma loňskou, krásnou světle modrou a už lehce vyšisovanou, od mamky. Pár kvítků jsem otrhala a udělala z nich věneček.















Ve věnečku mám krásnou šedivou stuhu od milé Péti http://www.fler.cz/pentle . Pomalu přemýšlím nad Vánocemi a Péťa má úžasné pentličky vánoční, andílkovské, hvězdičkové a další moc krásné pentle, kostičky, puntíky...... Nádhera.




Přeji hezké odpoledne.



P.S. Prosím Haničku, která chtěla šablonu na prasátka, o vyprázdnění schránky, asi je plná. Mail mi nejde odeslat. Díky.


10 komentářů:

  1. Šárko,
    věneček je úžasně něžný, to je lepené? Promiň, že jsem zvědavá... :)
    A ty stuhy, fakt nádhera, asi taky nakouknu :).
    Hezký den! M

    OdpovědětVymazat
  2. Marianko, moc děkuji, zvědavá nejsi, mohla jsem to napsat do textu, to mě nenapadlo. Ano lepila jsem tavnou pistolí, kruh jsem udělala z drátku, který je potáhnutý papírem. Jsem ráda, že se líbí.

    pa pa Šárka

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Šárko, věneček je jako sen o hortenzii a s tvým novým logem, romantika, nádhera! Děkuji za link na stuhy, už jsem mrkla, je to jak píšeš - nádhera!
    Pohodový den, zdravím Helena

    PS: krásné fotky ze zahrady!

    OdpovědětVymazat
  4. Šári, to je taková krása až se mi tají dech - ta hortenzie je tak něžná!!!! A stuhy jsou taky úžasné, hned se na ně jdu kouknout a myslím, že nejen kouknout :D. pa pa Jitka

    OdpovědětVymazat
  5. Šárko, to je ztělesněná něžnost a krása.

    OdpovědětVymazat
  6. This is absolutely gorgeous! I am thrilled to have found your lovely blog and I am so pleased to be your new follower! Warmest wishes from an old farmhouse in England filled with French brocante - Glenda xxxx

    OdpovědětVymazat
  7. Já věděla, že to zase bude nějaká krása......Šárko, jeto KRÁSA!

    OdpovědětVymazat
  8. Milí, velice vám děkuji za návštěvy a za pochvaly, které mě nesmírně těší. Děkuji!!!

    Pěkný den. Šárka

    OdpovědětVymazat
  9. me gustaron mucho estas flores y tu las secas???? que maravilla
    besos

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Šári. Moc pěkný věneček s hortensie ,je nádherně něžný, a stuhy jsou zajimavé.Přeji Ti víkend plný sluníčka a krásných chvil. Luďka

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...