10. srpna 2011

karafa


V Ikea mají velice krásné skleněné, ručně foukané, karafy. Čiré nebo tyrkysové. Nevím, zda je to novinka, ale pro mě ano, už jsem tam pár měsíců nebyla :o)))))). Nemůžu se dočkat nového katalogu Ikea,  sice jsem ho už viděla na amerických stránkách, ale není nad tištěnou formu. Posadit se do křesla a kochat se jejich skvělými nápady. Také si ho rády prohlížíte? Já ano!!!

 











Od kamarádky Vladěnky jsem dostala, krom jiného, tuhle nádhernou háčkovanou dečku. Moc děkuji!!!





Hezké upršené odpoledne.



14 komentářů:

  1. přesně, co nejdřív si pro něj musím dojít.. miluju všechny jejich dekory! a karafa je vážně dobrá..

    OdpovědětVymazat
  2. Ivo, viď, už aby vyšel :o)))).

    pa pa Šárka

    OdpovědětVymazat
  3. krásná karafa, už nějakou dobu sleduji Váš blog, máte moc krásné výtvory. Taky čekám na nový katalog, přestože máme Ikeu 100km, jezdím tam moc ráda, za takové drobnosti tam vždycky utratím. Doufám, že se Ikea časem vrátí trošku k té romantice, jak měla dříve. Přeji hezký den, Iveta

    OdpovědětVymazat
  4. Šári,
    krásná karafa! Já v Ikea nebyla už asi rok, nějak to není při cestě :). Tuhle barvu mám moc ráda.
    Vidělas nový americký katalog, co jsem dávala odkaz do klubu? Některé interiéry tam jsou nádherně romantické, doufám, že to bude i u nás.
    Pěkný den! Mariana

    OdpovědětVymazat
  5. KRÁSA.
    IKEA JE SUPER.
    JÁ JEDU PŘÍŠTÍ TÝDEN, UŽ SE NEMŮŽU DOČKAT.
    MĚJ SE PĚKNĚ.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  6. Ahojky Šári,

    karafa i dečka jsou nádherné!!! A na nový katalog IKEA se taky moc a moc těším, teď si zatím chodím prohlížet novinky na web ale taky mám raději tištěný :)). Krásný den. Jitka

    OdpovědětVymazat
  7. Tak pro mě je to také novinka :) a s tím katalogem...zrovna nedávno jsme to s kamarádkou probíraly, že není nad tištětou formu katalogu...ona ho študuje na záchodě, to já v posteli před spaním...mám je v nočním stolku :))papa martina

    OdpovědětVymazat
  8. Tato karafa se mi také moc líbí, odkaz na katalog jsem na svém blogu uváděla, ale taky se těším na tištěnou verzi ;-) Nad to orpavdu není! A souhlasím, že by bylo fajn, kdyby se Ika více vrátila k romantice a pastelovým barvám.

    OdpovědětVymazat
  9. Šárko je u Vás na blogu krásně, potěšila jsem oko. Krásný den L.

    OdpovědětVymazat
  10. Šárko, taky se hlasím do klubu. České mám asi všechny (už je jich pěkná hromada, začínalo se většími letáky), dokonce i pár dovezených ze Švédska. Nemám srdce je vyhodit, vždycky mě nad nimi něco napadne...
    krásný večer, zdravím helena

    OdpovědětVymazat
  11. Šári, promiň totiž vy obě máte krásné stránky,které stále obdivujia tak jsem to popletla,Tebe jsem chtěla poprosit o popis háčkované dečky na zavařeniny máš jí na blogu s bílou mašličkou.Chci si už začít dělat vánoční dárečky.Karafu kterou sis koupila je pěkná už se těším jak do ní něco naaranžuješ.Tak se něj dobře zdraví Luďka

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Šárko, sleduju tvůj blog, máš krásné věci a super nápady! Jenom chválím. I já jsem fanda Ikei. Každý si tam najde svůj vkus- moderní, tak i venkovský. Úplně si mě navnadila, zkusím to doma nadhodit jako prázdninový výlet:) Hezký den!

    OdpovědětVymazat
  13. Šárko,
    také jsem tuhle krásnou karafu v Ikea ukořistila a používám ji na víno a někdy na květiny.
    Na katalog se už těším, vyjde někdy v září, viď?
    Ať se ti všechno daří vinšuje Vivi

    OdpovědětVymazat
  14. Všem od srdíčka děkuji za návštěvu, jsem ráda, že se i vám Ikea líbí. Tak a teď, už aby byl katalog doma :o)))))).

    Krásný večer. Šárka

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...