8. srpna 2011

...opět ze zahrádky


Pár střípků ze zahrádky......konečně rozkvetly komule, které jsou doslova motýlím rájem.  Mám ji ve 3 barvách, tmavě a světle fialovou a růžovou.









Když jsem byla v Praze, samozřejmě jsem si nenechala ujít zahradnictví u Krulichů. Nakupuji u nich už pár let na netu, jejich nabídka levandulí a bylinek nemá konkurenci.  Byla jsem moc zvědavá, jak zahradnictví vypadá na vlastní oči. A byla to nádhera. Nejradši bych nakoupila plno kytiček, jenže do vlaku bych se s nimi nevešla :o))))))). Takže jsem si vzala alespoň olivovník, který už měl i maličké plody.







Nevím, jak u vás, ale tady v Beskydech letos nejsou borůvky, je jich "jako šafránu". Za to na zahrádce se borůvka činí, je obsypaná až až.






Krásný den!!



6 komentářů:

  1. Šárko, není nad sluníčko, zahrádka je hned vysmátá.
    Hezký týden
    Iva

    OdpovědětVymazat
  2. Šárinko, moc Tě zdravím, komuli mám moc ráda i nějaké vlastním, ale letos dostaly zabrat mrazíky, jedna znovu obrazila a už se tam klubou nějaké ty květy, budou malé alespoň nějaké.....
    Krááásný začátek týdne Zmorkusovic

    OdpovědětVymazat
  3. Jo jo komulku taky můžu..mám tu fialkovou, letos jsem si koupila bílou a ještě chci žlutou :-D..no a ke Krulichům bych si vzala tašku z Ikea a nacpala ji až po vrch....kámoška by to mohla vyprávět, jak jsem jezdila z Flory Olomouc do Brna vlakem...táhla jsem i osázené truhlíky :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Šárko, tuhle květinku neznám, ale vypadá nádherně...asi si ji taky pořídím do zahrady.Díky za inspiraci, krásné fotky i tvoření :-) a přeju hezké dny (letní se moc psát nedá při tomhle stylu počasí)
    Olga

    OdpovědětVymazat
  5. Ivo, sluníčko bylo fajn, bohužel dnes už není.

    Zuzanko, ahoooj, mě právě taky umrzly, musela jsem úplně nad zemí sestříhat, proto kvetou až teprve nyní.

    Evičko, jůůů bílou? Tu neznám. A pobavil mě Tvůj výlet na Flóru :o)))), tahat osázené truhlíky, jsi dobrá :o))))!!!! No, nevím, jestli by mě z Pendolina nevyhodili :o))))))).

    Olinko, děkuji, Tobě také krásné pohodové dny. Snad ještě budou letní.

    Šárka

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Šárinko.Už jsem zase u Tebe nemůžu se vynadívat, a stále nacházím něco nového.Vše je moc pěkné.dnes jsem úžasla nad bedínkou,to je perfektní nápad a v tom ten miša.prosím napiš mi postup jak jsi ho dělala chtěla by si ho uháčkovat mám na medvědy slabost.Máš pěknou zahrádku krásně kvete Komule taky jsem jí měla ale nějak se jí u mě nelíbiloa zašla.Mrkni na moji zahradu na blog. MocTi děkuji a přeji pohodové dny.Luďka soboroval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...