1. srpna 2011

nevěstin závoj


Na jaře jsem zasadila Šáter latnatý, který měl být bílý a plnokvětý. Právě nyní rozkvetl a k mému překvapení má květy jednoduché :o))))))))). Nevadí, i tak jsou jeho květy krásné.











Natrhala jsem si do vázy tak trošku divokou kytici, ale v mých oblíbených barvách. K Šáteru jsem dala modrou Černuchu damašskou ( ta je krásná i po odkvětu, vytváří nafouklé jakoby měchýřky, které se používají do suchých vazeb), fialovou Verbenu a vzadu se krčí modré květy Kakostu lučního.




Pěkný den!!



21 komentářů:

  1. Šári,
    překrásná květinová kombinace. Černuchu jsem taky vysela, ale nějak zanikla v houšti trvalek :), budu ji muset pohledat. A ta vysoká verbena, to je moje dávná touha :).
    Krásný den! M

    OdpovědětVymazat
  2. Marianko, děkuji, jsem ráda, že Tě kytice oslovila, je hodně netradiční :o)))). Černuchu jsem vysela před dávnými lety a od té doby se stále sama semení i v zelenině. Moc fajn letnička. Verbena konečně vykvetla, dala si na čas.
    I Tobě pěkný den. Šárka

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná kytička,jemné barvičky jsou moc krásné.Prostě jen tak pro naši radost.Díky Šáry a pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  4. Bíbo, zdravím a děkuji!!!

    Hezký den. Šárka

    OdpovědětVymazat
  5. Šárka,
    jemná krása.....čo dodať viac ?to proste nemá chybu!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Šárko, krásná kombinace, taková jemná.
    příjemný týden.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  7. Šári,
    Ty kyticky jsou nadherne. Dekuju moc za inspirace a pekny den.
    Radostina

    OdpovědětVymazat
  8. Evičko, Ivo, Radostino, děkuji za návštěvu, ráda jsem vás potěšila.

    Hezké odpoledne. Šárka

    OdpovědětVymazat
  9. Jéééj kvetina môjho detstva :) Mali sme ho v záhrade, obrovský trs a babka ním zdobila každú kyticu. Ten názov nevestin závoj som už roky nepočula. Je milé spomenúť si :)
    Prajem krásny deň
    Kuki

    OdpovědětVymazat
  10. Milá Šári,
    nádherná kytička. Velmi jemné a romantická :-)
    Alča

    OdpovědětVymazat
  11. Šárko, nevěstin závoj pořád nemám...I když není úplně ten, co si chtěla (to se mi stává u květin docela často), je moc krásný, vůbec ho nemáš opršelý! Kytici si naaranžovala nádhernou.
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  12. Krásná kytička, děkuji za fotky.

    OdpovědětVymazat
  13. Šári, kytička je překrásná!!!! Černuchu jsme doma pěstovali celá léta a nevěstin závoj už mám bohužel odkvetlý. Krásný večer. Jitka

    OdpovědětVymazat
  14. JEDNODUCHÉ A KRÁSNÉ.
    MOC PĚKNÁ PODÍVANÁ.
    ŠÁRINKO, MĚJ SE HZKY A UŽÍVEJ SI PODZIMNÍHO POČASÍ, JAK JEN TO JDE.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  15. Nádhera,mocinky chválím logo-krásně a stylově udělané..krásná léto,Michaela

    OdpovědětVymazat
  16. Krásné foto, šáter je jeden z mých oblíbenců. Sela jsem ho, už před lety, taky měl být podle semínek plnokvětý a je stejný jako Tvůj, ale parádu nadělá. Kytičkám zdar...

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj Šári,
    je úžasné, že jsi vyfotila závoj tak z blízka! Tvoje kytice ve mně vyvolává milé pocity léta, volnosti a divokých luk, jsem pořád někde zavřená vlastně, chjo! Obdivuji Tvůj dokonalý styl, drříš si při tvoření svoji linii a neustále je zdokonaluješ... BTW nové logo se mi líbí a je mnohem lepší;-). Nejen já, ale spousta pravidelných čtenářek se sem rádi vrací... Měj se báječně selčičko:-*

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj Šárko tvoje kytice je naprostý skvost pro mé oči!!!

    OdpovědětVymazat
  19. Milá děvčátka, srdečně vám děkuji za překrásné komentíky. Moc mě potěšily. Děkuji!!!!

    pěknou dobrou noc. Šárka

    OdpovědětVymazat
  20. Krásná jemná kytička-jak pro nevěstu.Přeji krásný den

    OdpovědětVymazat
  21. Šárko,
    moc zdravím a posílám snad už letní pozdrav!! :o)))
    Kytička je krásná, jemná!! Ach...
    A Tvoje deka, na tu se těším, až ji ukážeš hotovou!!!
    Měj se moc krásně...
    Jarka

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...