16. srpna 2011

IKEA 2012

Hurá!!!!
Tak jsme se dočkaly, nový katalog byl dnes ve schránce. Moc mě potěšilo, že se Ikea trošku vrátila k venkovskému stylu a co obdivuji nejvíce, jak umí vykouzlit na malém prostoru domov.
Jdu si katalog pořádně prohlédnout :o)))))), v dnešním pošmourném "letním" dni ideální čtivo na zlepšení nálady.





Pěkné odpoledne.



14 komentářů:

  1. Bezva, Šárko, jsem ráda za informaci a už si pro katalog upaluju! Lehký návrat k venkovskému stylu v Ikea mi dělá velkou radost.
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  2. jdu mrknout do schránky - co kdyby? ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Vivi, jj také jsem ráda, snad se dočkáme v ještě větší míře:o)))).

    pa pa Šárka

    OdpovědětVymazat
  4. Jolanko, tak co, máš?? :o)))))

    Pěkné pokoukání!!! Šárka

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to upřímně závidím krásný počteníčko. Naše schránka prázdná,kde jsou ty časy,kdy chodil katalog Ikeji. Tak si pro něj budu muset sjet.:-)

    Andrea

    OdpovědětVymazat
  6. Taky jsem se včera u schránky radovala jak malá. Aspoň vidím, že nejsem sama!:)

    OdpovědětVymazat
  7. ahojky můžu vědět jak si katalog objednat,jsem členkou ikea family klubu ale teprve nově přijde mi automaticky nebo ne?díky za radu Michaela byvicky@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  8. DOBRÝ DEN ŠÁRI, JAKTOŽE VÁM CHODÍ KATALOG DOMŮ?? MĚ KDYSI CHODILA TEĎ UŽ ANI ŤUK...DARČA

    OdpovědětVymazat
  9. tak ve schránce ještě nebyl :( no třeba zítra, ... jinak jme byli odpoledne v IKEA Ostrava a katalogy nemaj

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Šári, díky za info o novém katalogu. Manžel dnes jede přes Prahu, tak se ho taky dočkám a ještě jsem mu navíc přidala malý nákupní seznam :o)))Krásný a konečně snad slunečný den. Jitka

    OdpovědětVymazat
  11. Šárko, taky čekám na inspirace, není nad tištěnou podobu katalogu.
    Měj krásné dny
    Iva

    OdpovědětVymazat
  12. Šári, taky mám velkou radost. dnes ráno jsme ho našla u dveří na schodech (nemáme ještě schránku). už se těším, až si ho prolistuju. Majka

    OdpovědětVymazat
  13. Šarka ano ano, aj mne prisiel katalog, tiez sa z neho vytesujem :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ráda slyším, že nejsem sama, kdo se raduje z nového katalogu.

    michaelko, Darinko, nám každý rok přijde katalog do schránky jako reklamní letáky. Nic jsem neobjednávala.

    Pěkný večer. Šárka

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...