2. září 2011

vánoční vyšívání - 1. díl

Krásný zářijový pátek,

dětem přeji úspěšný školní rok!! O prázdninách jsem nezahálela, ale vymýšlela a snila jsem o vánočních dekoracích. Jsem asi blázen :o))))), ale každoročně v létě myslím na Vánoce, v jaké stylu a duchu se ponesou u nás doma. Mám ráda nazdobený domov už před první adventní nedělí a to chce tedy přípravu :o))))). Pustila jsem se do vyšívání křížkem, které jsem hrozně dlouho nedělala a tak mě to chytlo, že mám hned několik srdíček hotových.
Vyšívala jsem na bílý len, který má vazbu docela hustou, takže jeden křížek má velikost pouhý 1 mm. Srdíčka jsem šila ručně. Písmo jsem vyšívala podle starých francouzských předloh z roku 1889.

U milé Helenky jsem koupila tenhle překrásný džbánek, je opravdu nádherný a má úžasně elegantní tvar a francouzský šmrnc :o)))). Z druhé strany je celičký bílý...je to vidět na fotce s vyšitým medvídkem. Helenčin obchůdek najdete tady http://www.jhdecor.cz/ .













.....vyšitý medvídek na srdíčku.






Další pokračování příště :o)))))))......


Krásné babí léto!!!!



25 komentářů:

  1. Šári,
    ááááááchhhhhhh...to je prostě krásné..moc....
    Vidíš ty už jedeš ve Vánocích a já teprve dodělala letní deko.:-)....Mám trochu skluz.:-)
    krásné dny.
    P.

    OdpovědětVymazat
  2. Kouzelne, dychla na me vanocni atmosfera!

    OdpovědětVymazat
  3. Šári, náááááádhera ..... áááááách .... krásná srdíčka, fotečky .... no prostě úplně ffffffšecko :) Džbánku od JH Decor jsem taky neodolala a ještě pár kouskům k tomu :D - jen musím příští týden doladit koupelnu. Krásný sluníčkový víkend. pa pa Jitka

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Šárko,
    nejdřív se se úplně vylekala titulkem, vzápětí jsem se časově zorientovala a ty svými obrázky jsi mě úplně vánočně naladila. Že by i nakazila? Už teď jsem zvědavá na díl č.2! Přeju příjemné vyšívání! René

    OdpovědětVymazat
  5. Péťo, Moni, Jituško, René, holky zlaté, moc vám děkuji za laskavá slova. Mám z vašich návštěv velikou radost a chuť do dalšího tvoření. Děkuji!!!!

    Přeji krásný víkend. Šárka

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrý den, Šárko,

    velmi mne potěšilo, že nejsem jediná, kdo v tuto roční dobu myslí na Vánoce :)
    Přeji spustu dalších miloučkých nápadů.

    H-ana-H

    OdpovědětVymazat
  7. Šárka ahoj, nas vianoce len tak neprekvapia... :) tiez sa uz pomalicky pripravujem na sviatky...:) A tvoje srdiecka su uzasne jemne a krasne...

    OdpovědětVymazat
  8. Šárko,nádhera jako vždy.........,vidím,že na Fleru bylo ihned "fuč".
    Krásné zbytek léta. Jitka

    OdpovědětVymazat
  9. Oprava: Krásný zbytek léta!!!!
    Jitka

    OdpovědětVymazat
  10. Ahojky Šárko!!!!
    Tak jak vidím u tebe budou letos červeno bílé vánoce.
    A budeš připravená!!!!
    je to moc pěkné vyšívání!!!!
    Já nad dekoracemi zatím ještě nepřemýšlím,ale už jsem se pustila do výroby dárků.

    OdpovědětVymazat
  11. Šári, jako vždy připravená, dokonale vyladěná, precizní a nápaditá! Já se budu jen těžce loučit s letními dekoracemi...a ty! Smekám, a taky před tou velikostí, nebo spíš maličkostí těch křížků!
    Měj se krásně!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  12. Milá Šárko, to je náááádhera!
    Jen vzdychám :o) krásná práce :o) Srdíčko je opravdu překrásné, dokonalé...a ten džbán... wow!
    I já dnes šila srdíčka :o)pro sebe a také pro své přátele...tak snad se budou líbit. Krásný páteční večer i Tobě. Moc zdravím, Soňa

    OdpovědětVymazat
  13. Milá Šári, moc krásné vyšívání a precizní práce.
    Alča

    OdpovědětVymazat
  14. Šári!!
    To je vánoční nádhera!!!
    Tvoje práce je kouzelná!!
    Vím, jak se vyšívají ty mrňavé křížky :o(, vyšívala jsem na jaře ptáčka..Ale je to krásně jemňoučké!!!
    Moc a moc se těším na 2. díl!!!!
    Krásnou neděli :o)
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  15. Ach, to je nááádhera!!! Úžasnéé, nemám slov...

    OdpovědětVymazat
  16. jé, to je nádherné! obávám se, že takhle včas mít připravené Vánoce asi nikdy nebudu. ale aspoň vím, kam se přijdu pokochat!
    obdivuji jako vždy čistotu stylu. musela jsem Váš/Tvůj blog ukázat i své kamarádce, protože tento styl je naše srdeční záležitost...♥
    děkuji za zásobování pravidelnou estetickou radostí (nebo jak to nazvat)!
    hodně radosti ze života,
    Cal

    OdpovědětVymazat
  17. teď koukám,že se opakuju. zase píšu o té stylové čistotě :o), znovu a znovu...no nevím, asi tak popátý už? ale když to je pravda!!! a mně se to TAK LÍBÍ!!! :-D

    OdpovědětVymazat
  18. Šári Ty jsi mi úplně vyrazila dech s těma vánocema, a připoměla mi, aby už pomalu na ně taky začala myslet.Moc pěkná srdíčka,Šárinko ještě se vrátím k mému mejlu, kde jsem Tě prosila jak si háčkovala ten košíček z proužků toho trička.Mě by zajímalo jak jsi ty dva pruhy spojovala.Budu se těšit na Tvoji odpověď.Papanek. Luďka

    OdpovědětVymazat
  19. No teda, už Vánoce? Srdéčka jsou nádherná.

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj Šári.Jsi víc napřed než já.Já v létě myslím na podzim a nejen myslím,ale i se těším.Ale proč ne.Podívej jak krásné tvoření to přineslo.Srdíčka jsou kouzelná a nejvíc se mi líví to s medvídkem.Měj se krásně.Lena

    OdpovědětVymazat
  21. Šári už se tak těším na Vánoc u vás! Doufám, že nám pak ukážeš stromeček v celé své kráse:-)! Díky Tobě bych si snad dokázala představit a zamilovat se do bíločervené i u nás:-)...
    Zatím hezké babí léto.

    OdpovědětVymazat
  22. Srdíčka jsou kouzelná. Úplně na mě dýchla vánoční atmosféra a začala jsem se těšit na koledy:-) Písmo je krásné...ta předloha asi nikde k dispozici není...?:-)
    Jasněnka

    OdpovědětVymazat
  23. Tak tady už jsou vánoce, a jaké krásné! Okamžitě jsem dostala náladu taky něco vánočního spáchat!
    Moc pěkné stránky!

    OdpovědětVymazat
  24. Šári, krása:) Těším se na Vánoce i díky tobě...

    OdpovědětVymazat
  25. Milá Šárka, srdiečko s nápisom je veľmi pekné, jemné a "nepreplácané". Obdivujem Tvoju precíznosť, s akou tvoríš a v predstihu vymýšľaš dekorácie. Príjemné tvorenie počas jesenných dní želám. L

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...