15. srpna 2011

maxi háčkovaný květ


Háčkovaný polštářek ve tvaru květiny jsem obdivovala u Jarušky na blogu. Neskutečná krása!!! Jaruška byla tak hodná a poskytla mi na polštářek popis. Moc děkuji!!! A tak jsem nelenila a hned háčkovala. Zatím představuji polotovar, ještě zbývá ušít zadní díl.
Ach, ty dodělávky, jsou pro mne nejhorší. Už totiž pokukuji po něčem jiném :o))))))))))))))))). Ne, ne, nic dalšího, "musím" polštářek dotáhnout do konce, moc se mi líbí.
Háčkovala jsem z lněné příze, Cotton Linen by Schachenmayr.



Krásný večer.



22 komentářů:

  1. Milá Šárko, i v tvém podání je naprosto kouzelný! Jo, a já ho nemám, protože jsem si zakázala rozdělat další věc! Já bych jednu takovou šikovnou švadlenku, začišťvačku, dodělávačku zaměstnala :o)
    Krásný večer, moc zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Helenko, děkuji. Vidím, že jsme na tom stejně, i mě by se "dodělávačka" hodila :o))))))!!!

    pa pa Šárka

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tomu říkám PECKA!! je nádherný!!! a pár věcí potřebuju doma také dodělat.... nenašel by se někdo? :))) Martina

    OdpovědětVymazat
  4. TAK JAK JSEM OBDIVOVALA U JARUŠKY, TAK CHVÁLÍM A OBDIVUJI ZDE.
    OPRAVDU NÁDHERA POVEDENÁ.
    TAKÉ BYCH SI TAKOVOU KRÁSU PŘÁLA.
    TĚŠÍM SE NA DALŠÍ DODĚLÁVKY.
    PĚKNÝ VEČER A KOUZELNÉ SNY.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Šári, květ je nádherný!!!! Taky mám od Jarušky popis, jen mě zatím stále zaměstnává deka/přehoz ale určitě si tento polštářek vyrobím taky. pa pa Jitka

    OdpovědětVymazat
  6. Martinko, Bohdanko, Jituško, holky zlaté, moc děkuji. Martinko, až pomocníčka najdu a bude mít u mě doděláno, pošlu ho k Tobě, ju? :o)))))))))

    Krásný večer všem! Šárka

    OdpovědětVymazat
  7. Juj krása, aj ja precujem na vankúšiku ... pa, Gabi

    OdpovědětVymazat
  8. Šárko,
    zrovna jsem u Jarušky dumala, jak to asi háčkovala, a pak vidím takovou krásu u Tebe. Úžasné!
    Můžu pěkně poprosit o přeposlání návodu? marianafelnerova@seznam.cz
    Moc děkuju a zdravím!
    M

    OdpovědětVymazat
  9. Ten je tak krásný Šárko, moc se Ti povedl...máš zlaté ručky.
    Posílám pozdrav a přeji hezké dny...
    Soňa

    OdpovědětVymazat
  10. Šári, ten je překrásný. taky jsem ho obdivovala u Jarušky a teď, když ho vidím u tebe, mám hroznou chuť si ho taky vyrobit. mohla bys mi, prosím, přeposlat? a napiš mi, prosím, kolik je na něho spotřeba příze, jestli teda můžu prosit.
    majka.urb@seznam.cz

    děkuji moc a přeji hezký den Majka

    OdpovědětVymazat
  11. Je nádherný-také se na něj chystám:-)Michaela

    OdpovědětVymazat
  12. Přeji krásný den.Háčkovaný květ na polštářek je překrásný.Taky jsem ho u Jarušky obdivovala.Přemýšlím, že se taky dám do jeho háčkování, ale musím nejdříve dodělat rozdělané věci.

    OdpovědětVymazat
  13. Jak je vidno, Jaruška tímto polštářkem učarovala mnohým z nás.
    Šárko, Tobě se povedl velice a moc se mi líbí barva! A dodělávání, to je i můj věčný problém:)
    Zdravím, Pavlína

    OdpovědětVymazat
  14. Šári, ten maxikvítek je nádherný i ta barva je krásná. Hodí se k tolika jiným barvičkám. Je taková krásně neutrální. Moc se ti povedl. Holky tu prosily o návod, doufám, že to nebude troufalé si taky jeden vyžadonit. Děkuji předem adr. janaens@seznam.cz nebo bobuleedesigns@seznam.cz . Doufám, že nám taky ukážeš polštářek v akci už na svém místečku. Už se těším.

    OdpovědětVymazat
  15. Milá děvčátka, moc děkuji za tolik chvály!!!!! Díky patří Jarušce!!!

    Marianko, Majko, Bobulko, popis jsem odeslala. Prosím, při případném uvedení polštářku na netu dodat link na Jarušku jako zdroj. Děkuji!!!

    Pěkný den. Šárka

    OdpovědětVymazat
  16. que bonito esta parece muy dificil de hacer
    besos

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj Šári!!
    Nádherně Ti vykvetl!!!!!!!!!!
    Zvolila jsi moc příjemnou barvičku!!
    Přeji brzké dodělání!! :o))
    Krásný večer
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  18. Milá moje, to je zase taková krása!!!! :o) P.

    OdpovědětVymazat
  19. Dobrý večer,

    můžu i já poprosit o zaslání návodu na háčkovaný polštář ?
    Je nádherný.

    Děkuji Irena

    e-mail: Irena.ja@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Šárko ahoj,

    myslíš, že bych tě mohla poprosit o návod na háčkovaný maxi květový polštářek... ? :) zuzana.mrnova@seznam.cz
    A Šárko - můžu se tě zeptat, kde kupuješ tu super přízi ??

    OdpovědětVymazat
  21. Při mlsání a okukování Vašich výtvorů jsem byla úplně unešená z Vašeho květu. Byla by moc troufalé žádat po Vás návod ? Prosím na flo.t@seznam.cz
    Děkuji předem babča Dadka

    OdpovědětVymazat
  22. Dobrý večer,
    před chvílí jsem objevila Vaše stránky a moc se mi líbí.
    Mohu i já po tak dlouhé době poprosit o poslání návodu na tento krásný polštářek? jirina.tom@seznam.cz
    Děkuji moc
    Jiřina

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...