29. července 2011

Projekt - La Couverture Matelassée

Pustila jsem se do jednoho dlouhodobého projektu, ušití prošívané deky. Bude to vlastně moje první deka, proto jsem se rozhodla ji prošívat ručně. Ufffff, je to opravdu fuška. A také neskutečně časově náročná. Jednu chvilku mi trpělivost došla, deku vzala a "hodila" do stroje :o)))))). Jenže.....upřímně musím říct, nebylo to "ono". Ubité, tvrdé...prostě nic pěkného. Takže vypárat a šup...jehlu do ruky a prošívat opět ručně, ať je deka hezky nadýchaná. Mám teprve polovinu prošitou, ještě mě čeká prošití celé deky ve stejném stylu, ale kolmo na již udělané stehy, měly by vzniknout čtverce. A pak našít lem. Snad se vše povede!!!! Ještě nad ní strávím mnoho a mnoho nocí: o))))) než se budeme moci do ní zachumlat.Naštěstí je zima daleko!!! :o))))









Na deku jsem použila látku z kolekce Rural Jardin, drobné kytičky ve spodní řadě. Jako výplň mám fantastický hlazený vatelín, který doporučuje Belletka do dek. Opravdu úžasně hebký a vyhlazený. Moc příjemný. Gramáž je 120g/m2.








Pěkný víkend!



18 komentářů:

  1. Šári, už teď vypadá deka krásně a já se budu moc těšit, až se pochlubíš s hotovou. Přeju ať se daří!!!! pa pa Jitka

    OdpovědětVymazat
  2. Jituško, zdravím!!!!
    Děkuji, snad trpělivost nedojde a dodělám ji.

    pa pa pěkné odpoledne. Šárka

    OdpovědětVymazat
  3. ŠÁRI ZDRAVÍM....KLOBOUK DOLŮ...JSTE NESKUTEČNĚ ŠIKOVNÁ...HEZKÝ DEN DARČA

    OdpovědětVymazat
  4. Darčo, moc děkuji. Zdravím a přeji krásný den. Šárka

    OdpovědětVymazat
  5. Šárko,
    obdivuju Tvou trpělivost, výsledek bude určitě nádherný. Už teď je to krása :). A tuhle látku mám taky, takový poklad :), musí mít to nejkrásnější uplatnění.
    Hezký den! M

    OdpovědětVymazat
  6. Šárko, aj ja snívam o deke z tejto kolekcie, teda o mnoho veciach z Rural Jardin, je božská. Práve táto kolekcia si ručné prešitie priam pýta. Teším sa na hotovú deku, aj keď už teraz je jasné, že bude nádherná, ako všetka tvoja tvorba, ktorou sa vždy rada pokochám.
    Krásne letné dni.
    zuska

    OdpovědětVymazat
  7. Śárko,
    teda klobouk dolú před trpělivostí a tvojí šikovností.
    Přeji ať se daří.

    Krásné odpoledne.Marťa

    OdpovědětVymazat
  8. Šárko, ty jsi šikulka a přeji hodně trpělivosti.
    Hezké dny
    Iva

    OdpovědětVymazat
  9. Šárko bude nádherná. Ty látky jsou naprosto famózní. Nejvíc mě dostala ta v levém dolním rohu...škoda, že se už nedají sehnat:-) O to větší vzácnost tvá deka bude. A ruční prošití-klobouk dolů....Krásný zbytek dne.Jana

    OdpovědětVymazat
  10. Milá Šárko, kouzelná je už teď! Nádherná látka ve spojení s tvými přesnými stehy, ááách!
    Měj krásný večer!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  11. Milá děvčátka, moc děkuji!!! Vaše povzbuzující slova jsou mi motorem do dalšího šití. Díky!!!!

    Mějte krásný večer. Šárka

    OdpovědětVymazat
  12. Šárinko, ja som vedela, že tu iste zase nájdem nejaké potešenie pre oko. Je to tu vždy ako v raji! Deka bude fantastická. Ja som u mojej prešívanie v ruke vzdala po pár prvých stehoch a hodila deku pod stroj, takže máš moj neskonalý obdiv za trpezlivosť a precíznosť. Túto látku tiež vlastním a schovávam ju na "domčekovú deku", snáď sa do nej čoskoro pustím. Bozkávam Ťa a zdravím... B.

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Šárko!!!!
    Nádherné látky!!!!!
    Přeju ti hodně trpělivosti a budu se těšit na fotky hotového dílka.
    Už teď je to krása!!!!
    Přeju ti pěkný víkend!!!

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj 3árko,
    no teda WOW to vypydá fak peckově a určitě to stojí za to, že jsi to vypárala!:)
    Jinak ty ostatní látečky se mi moc líbí jsou takové jemňoučké.
    pa Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  15. Šári, teda ta deka je nádherná. Musíš mít ale teda trpělivost. Já jak to nemám všechno honem honem, tak mě to pak už nebaví dodělávat. Přeji moc trpělivosti a těším se na fotky hotového dílka. Majka

    OdpovědětVymazat
  16. Deka bude nádherná! Za 1.úžasné látky, za 2.tvoje šikovné ruce, když se to dá dohromady, úspěch je zaručen :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Tak už nemohu déle odkládat slova chvály a obdivu, vždy si u vás udělám dobře na duši. A to je to úžasné, těšíte sebe i všechno kolem. Díky!! A prosím o předlohu na klobouček a levandulovou paličku. (veselykotlik@yahoo.com)
    Hezké dny přeje Ivana Matějková

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...