3. června 2010

záclonka na dveře

Na dveře ložnice jsem ušila záclonku, aby trochu ztlumila světlo, jdoucí z obývacího prostoru. Záclonka je ušitá z mého oblíbeného materiálu, z bavlněné plachty na postele:))). Pokud by si někdo chtěl ušít koníka, tady najdete můj střih na něj http://sar.webgarden.cz/site-drobnosti/konik.html .
Detail háčkované krajky...


A takhle vypadá záclonka na dveřích, omlouvám se za špatnou fotku, nedařilo se mi lépe vyfotit.



Nejprve se uháčkuje krajka, pak se přišije na záclonku. Kdo má zájem o popis, prosím, písněte mi, pošlu mailíkem.




Zdravím všechny v červnu:))), velmi děkuji za krásné komentáře a přeji snad už konečně sluníčkové dny.
Šárka

26 komentářů:

  1. ... Ahojky Šáruš, no to je zase nádherááááááááá :o), krásná prácička :o)
    ... mě to háčkování taky chytlo :o)
    ... jen škoda, že já prostě neháčkuji podle návodů, nikdy jsem tomu nepřišla na kloub :o)))) ... tož by mi ten Tvůj návod k ničemu moc nebyl, škodaaaaaaaaaaaaaaaaa, se to musím naučit ...
    Zatím jsem všechno vykoukala nebo udělala dle oka :o)
    Přeji krásný den a HÁČKOVÁNÍ ZDAR :o)

    Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  2. Zdravím Vladěnko!!!!
    Děkuji, viděla jsem, jak se Tvůj háček rozšoupnul:))) a klobouk dolů, že umíš to "dát od oka", já zas potřebuji popis, jinak by mi vyšel paskvil:))). Háčkování mě taky chytlo, už pracuji na dalším....

    pa pa pěkný den a "háčku nadzar!"
    Šárka

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Šírko, ta je tedy kouzelná! Ostatně jako všechny tvoje práce! Moc se mi líbí, uvažuji o něčem podobném, máme asi stejné dveře (nechtěla jsem plné) a teď, když se Terka po nocích učí a svítí, tak mě to ruší...
    Střih na koníčka určitě využiju, děkuji.
    Krásné odpoledne a háčkování zdar!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Ach jo, taky bych si to po sobě mohla přečíst a nekomolit ti jméno!
    Oprava: Milá Šárko!
    Pa H

    OdpovědětVymazat
  5. Opět krásné Šárko, na koníka určitě juknu :-) a jinak jsem na tom úplně stejně jako vy.... bez návodu ani ránu. Vždycky jsem jen zírala když mi mamina uháčkovala kytičky nebo slepičku podle oka.
    Záclonka je opravdu krásná, jste šikulka.
    Mějte se krásně Věrka

    OdpovědětVymazat
  6. Famózna!:)A famózna je aj autorka, ktorá k dielu hneď pribalila aj návody ako na to. Ďakujem:)Gabi

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Šárka, tá krajka nádherná, a krásne skombinovaná do závesu. Zatial som len taký začiatočník v háčkovaní,ale rada by som sa pustila aj do takéhoto romantického dielka, tak sa nesmelo hlásim o návod na krajku. Ďakujem vopred. Ak sa dielko podarí, úrčite sa nezabudnem pochváliť:-)
    zuzanaster@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Helenko, Věrko, Gabi, mooooooc děkuji!!!

    Zuzanko, návod poslán:))).


    Pěkné odpoledne. Šárka

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Šárko, to je tak půvabné, tam se musí zdát krásné sny... a toho koníka si asi taky nenechám ujít...hezký den Helča

    OdpovědětVymazat
  10. Bože Šári, je něco "nepovedeného", co Ti vypadne zpod ruček? :o)))) Nene, není - já vím :o))))) Opět nádhera nesmírná!!!!! Jsem tak ráda, že Tě znám!!!!

    OdpovědětVymazat
  11. Jé,tak koník je moc pěkný.Líbí se mi i ta pruhovaná látka.No a záclonka je taky super.Spojení s krajkou je bezva nápad a na dveřích to vypadá krásně.

    OdpovědětVymazat
  12. Ahojky Šárko,

    záclonka je kouzelná. Velmi se mi líbí, že i když bydlíte v paneláku, tak doma vytváříš zvláštní pocit útulna jako na vesnici, moc se mi to líbí. Jsi moc šikovná a vždy stačí jemnost a jednoduchost a výsledek je ohromující.

    Krásný den celé rodině. Eva

    OdpovědětVymazat
  13. MOC PĚKNÉ . TO SE MI LÍBÍ . KONÍČEK SUPER ,ZÁCLONKA KRÁSNÁ A DVEŘE PARÁDA .
    HEZKÝ DEN ŠÁRKO .BOHDA

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Šári.To je kouzelné.A ten koník,to je u mne srdeční záležitost.Určitě se pokusím o jeho ušití.Je super,že píšeš odkaz,kde se koníka dopátrám.Díky.Lena

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj Šárko nádherná záclonka na dveřích je užasná ,koník je také super:) U vás musí být krásně utulno!!
    Pěkný večer
    Fleurette

    OdpovědětVymazat
  16. Hezký večer,

    jste zlaté, veliké poděkování všem za krásné slova!!!!! Děkujiiiiii!!!

    Šárka

    OdpovědětVymazat
  17. Šárko, to je krása! Moc se mi líbí ten koník a obdivuji krásnou krajku. Jste opravdu moc moc šikovná!

    OdpovědětVymazat
  18. sar...tak toto je nieco kúzelné.čaká ma tiež vymyslieť záclonku do spálne,aby deti nevstávali hneď ako slniečko vykukne.Rozmýšlam,že plachtu najskôr nafarbím na hnedo a do toho by som asi urobila nejakú béžovú krajku.Len či to nebude kombinácia ako pasť na oko :) Doháčkujem čiapočku a nechám sa tebou inšpirovať :)

    OdpovědětVymazat
  19. Šárko...jednoduché, jemné...nádherné :-))) moc krásná záclonka i koník. Tak přeju hezké sluníčkové dny.
    Olga

    OdpovědětVymazat
  20. Milá Šárko, to je tak nádherný nápad na ty dveře!!! A ten koník je opravdu miloučký-asi to taky zkusím!!!
    Taky ráda háčkuji..........
    Mějte se moc hezky.
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  21. Krásný den,

    holky, jste zlaté, děkuji moc za milé slova!!!

    Zdraví všechny Šárka.

    OdpovědětVymazat
  22. Šárko, moc zdravím a moc chválím krásné miloučké dílko a vlastně celý blog. Krajka je úžasná.
    Moc prosím o návod taky, snad se mi podaří vytvořit :-).
    Děkuju Pavla
    p.vrablova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Pavli, děkuji za krásný komentík a pochvaly. Popis jsem poslala.

    Pohodový den. Šárka

    OdpovědětVymazat
  24. Krásné, krásné, krásné a nejkrásnější :)
    Zdravím, Jitka

    OdpovědětVymazat
  25. Krásný večer, Šárko, jen se kochám vašimi dílky... nádhera!!! Máte šikovný ručičky :o) Zrovna tuhle jsem přemýšlela, jak ztlumit světlo do ložnice a pokojíku linoucí se z obýváku. Váš nápad s nádhernou záclonkou a koníkem nemá chybu!!! Prosím, prosím o návod na krajku, zkusím něco podobného na dveře vytvořit.
    Děkuju, hezký zbytek léta, Ivča
    drozdova.ivana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Nádherná záclonka na dveře. Musím uznat, že jste opravdu šikovná ženská!:-) Nicméně jsem si tak říkala, zda nemáte problém s tím, že se vám dveře můžou obouchat? My máme doma malé a ty s těmi dveřmi občas pořádně říznou a dveře se nám docela obouchali. Vyřešila nám to až dveřní zarážka . Tak nevím, jak to řešíte vy :-)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...