20. června 2010

visačky

Měla jsem doma naháčkované kytičky, původně jsem je chtěla použít na nějakou tašku jako ozdobu, ale napadlo mě, zkusit z nich udělat visačky na dárky.
Nakonec jsem kytičky použila i na přání.


Možná jste si všimli, že jsem se aktivně zaregistrovala i na Fléru, takže i tam Vás ráda uvítám.

Krásnou neděli!!!! Šárka

21 komentářů:

  1. ŠÁRKO ,MOC HEZKÉ . KYTIČKY JSOU KRÁSNĚ VYTVOŘENÉ ,TY ZELENÉ SE MI LÍBÍ NEJVÍCE .MUSÍM SE MRKNOUT NA FLÉR .
    MĚJTE POHODOVÝ ZBYTEK DNE .BOHDA

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky Šárko,

    kéž bych dostala dárek s touto visačkou. Zajímavé, nápadité a tak jednoduché. Moc se mi líbí i to přání.

    Krásný zbytek neděle celé rodině. Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Šárko,tak ty jsou naprosto kouzelné.Moc Ti ze srdíčka přeji,ať se Ti ,a to nejen na Fléru,daří:-).F.

    OdpovědětVymazat
  4. Bohdanko, mockrát děkuji, ty "zelené" jsou šedé:)))), mě taky hodně zkresluje monitor barvy, nejhorší je to u vybírání látek po netu, někdy přijde jinak barevná než jsem chtěla:)))).


    Evičko, Flo, děkuji, jsem moc ráda, že se líbí!!!

    Pěkné odpoledne. Šárka

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Šárko, báječný nápad, jak visačky, tak přáníčko! Moc se mi líbí.
    Pěkný podvečer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Šárko,
    to je krásný nápad!!!!!!!!!
    Je to moc hezounké!!!
    Hezký zbytek neděle a start do nového týdne!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Šárko,
    moc povedené, úžasný nápad a dokonalé provedení v Tvém stylu!!!
    Krásný nový týden!
    Vianne

    OdpovědětVymazat
  8. Šarka, tak tie visacky sa ti ozaj podarili! Su tak jemne, krasne...az su okuzlujuce...a ta pohladnicka!!! Nadhera....:)

    OdpovědětVymazat
  9. Šárko, skvělý nápad!
    Krásný týden
    Fleurette

    OdpovědětVymazat
  10. Úžasná, čistučká, precízna prácička! Krásne farebné ladenie, ružová a sivá je pefektná kombinácia. No, veľmi sa mi to páči:)Gabi

    OdpovědětVymazat
  11. Opět parádní nápad Šárko! Moc povedené, hezký den, Martina

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Šári,
    opět nádhera a také se mi moooc líbí tvůj pléd!!!super!
    krásný den Pet

    OdpovědětVymazat
  13. Milí zlatí, moc děkuji za tolik chvály!!!! Potěšilo mě to.

    Pěkný večer. Šárka

    OdpovědětVymazat
  14. Šári,
    skvělý nápad! Ta poslední fotečka je nej. Úžasné letní barvičky a jednoduché aranžmá. Užívej letních dní, paa.

    OdpovědětVymazat
  15. ŠÁRINKO ZELENÉ ,NEBO ŠEDÉ KYTIČKY TO JE JEDNO . OBĚ BARVIČKY MÁM RÁDA . PROSTĚ TY VAŠE KYTIČKY V JAKÉKOLIV BARVIČCE VYPADAJÍ KRÁÁÁÁÁÁSNĚ . BOHDA

    OdpovědětVymazat
  16. Sharko, zdravím:))), děkuji, udělalas mi radost, že se fotka líbí!!! Tobě taky krásné a pohodové léto.

    Bohdanko, ještě jednou děkuji a prosím, můžeme si tykat? Díky.

    Pěkný večer. Šárka

    OdpovědětVymazat
  17. Tak to je paráda, Šárko, ale to je o tobě známé, že jsi šikovná.
    Hezké letní dny
    Iva

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj Sarko,
    vzdy se tesim,co noveho nam predvedes a NIKDY me nezklames!!
    Pranicko i visacky jsou kouzelne,hezka barevna kombinace,pekne vypracovane.Preji hodne stesti na Fleru....hezky den,Monika.

    OdpovědětVymazat
  19. Ivo, Moni, moc děkuji!!!!

    Krásný den. Šárka

    OdpovědětVymazat
  20. Tedy Šárko, to je náramný, jednoduché a efektní...moc se mi to líbí...Helča

    OdpovědětVymazat
  21. Helenko, děkuji!!! Od Tebe pochvala moc těší, určitě budu dělat visačky a přání i vánoční, snad se bude také líbit.

    Hezký večer. Šárka

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...