25. června 2010

babiččin škapulíř

Milí návštěvníci mého blogísku, ráda bych všem poděkovala za Vaše zastavení se a hlavně za krásné komentíky, které píšete......dělají mnoho radosti!!!!! Děkuji!!!!!

Už dlouho jsem se chystala na háčkovaný pytlíček, ale až nyní jsem objevila pěkný vzor, s plastickými sloupky.


Malé dno pytlíčku je uháčkované z dlouhých sloupků.



Krásný a pohodový víkend!!! Šárka

16 komentářů:

  1. Šárko,chodit k tobě na návštěvu je velká radost! Pytlíček je kouzelný, dokonale vypracovaný, krásně nafocený!
    Krásný pátek, moc zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Helenko zlatá, moc děkuji!!!!!

    I Tobě krásný celičký den. Šárka

    OdpovědětVymazat
  3. Jeeej ten je KRASNY....uzasna praca. ten by sa mi velmi pacil u mna doma .)))) nechces spravit sutaz xixi..., prajem krasny piatok...lebo to uz je taky malicky vikend

    OdpovědětVymazat
  4. Náááádherný Šárko :) moc moc moc hezký den Martina

    OdpovědětVymazat
  5. Úžasný, úžasný, úžasný...co víc dodat, snad jen, že bych ho chtěla taky :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahojky Šárko,

    pytlíček je kouzelný. Je to prostě pravda, že ať uděláš cokoliv, vždy je to jemné, přírodní, krásné. Máš ten svůj "rukopis", který je hodně originální.

    Jsi moc a moc šikovná.

    Pohodový den a báječný víkend celé rodině. Eva

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Šárko, souhlasím s Helenou, je opravdu veliká radost chodit k tobě na návštěvu. A přeji ti krásný víkend :o)

    OdpovědětVymazat
  8. .... a další nádhera.... :o))))

    OdpovědětVymazat
  9. Ten škapulíř je nádherný, už jsem si koupila přízi a háček, já se fakt musím taky naučit háčkovat :-) ... Magdík

    OdpovědětVymazat
  10. Šárinko, vše asi již bylo řečeno. Jemná krása achhhchhhhh!!! Nádherný víkend.

    OdpovědětVymazat
  11. TAKY SE PŘIPOJUJI .MOC POVEDENÁ, KRÁSNÁ PRÁCE .ŠÁRI, VY JSTE KOUZELNICE .
    HEZKÝ VEČER .BOHDA

    OdpovědětVymazat
  12. Šári ty jsi ale opravdu šikovná.Co kousek to originál a pěkná práce.Moc se mi to líbí.Lena

    OdpovědětVymazat
  13. Šári, ty mě zničíš!!! Já tu vzdychám nad tvým háčkováním a mořím se tu s krátkým a dlouhým sloupečkem na starých klubíčkách, ať se snad někdy v příštím desetiletí dočkám taky nějaké nádhery:-))Musím říct, že nechápu, jak se něco tak krásnýho, jako jsou tvoje výtvory, vytváří, ale nevzdám to a budu se snažit taky něco vytvořit:-)
    Díky za inspiraci

    OdpovědětVymazat
  14. Šárko,
    je úúúúúúúúúúúúžasný!!!!
    Moc se mi líbí!!!
    Hezký večer Jarka

    OdpovědětVymazat
  15. Krásný večer,

    všem moc moc děkuji za milá slovíčka, mám opravdu radost, že se líbí.

    Magdíku, Petro, holky směle do toho!!!! Háčkování Vám půjde, není to těžké, držím palce a jsem fakt ráda, že jsem Vás navnadila!!!


    Šárka

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...