28. června 2010

levandulové vyšívání

Víkend byl nádherný, na zahrádce bylo úžasně a já si našla chvilku i na vyšívání, zase po dlouhé době. Mám doma 100%-ní lněnou látku, tak to je radost na takový materiál vyšívat. Květy levandule jsou vyšívané francouzským uzlíkem. Levandulovou paličku už mám z předloňska, mě se pořád líbí, i když barvička je pryč, pro mě to má teprve nyní tu správnou "patinu":))))).
Pokud má někdo zájem o návod na paličky, písněte mi, ráda pošlu.

A pár foteček ze zahrádky, právě rozkvétá další moje milovaná růžička Ballerína, má krásné jednoduché květy.


I tavolník 'Little Princess' je letos nádherně obsypaný květy. Nakonec zahrádka i po těch strašných deštích vypadá k světu, až na pár sežraných květin od slimáků.


Krásné pohodové dny!!!! Šárka

19 komentářů:

  1. Ahojky Šárko,

    krásné a jemné. Pytlíček je zajímavý a nádherně vyšitý. U nás jsem se také ptala na lněnou látku, ale bohužel. Používám podobnou, pevnou, prý se kupuje na žehlicí prkna. Někdy je to docela problém sehnat jednoduchou látku.

    Pohodové pondělí. Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Jemné, elegantní, čisté, dokonalé, báječně načasované. Šárko, opravdu nádhera!
    Měj krásné dny, moc zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Čo fotka, to super kúsok. Veľmi pekná výšivka, krásne zábery zo záhradky. Tá palička je pletená z levandule tak, aby boli kvietky ukryté vnútri?

    OdpovědětVymazat
  4. Šárko,jako vždy úžasné.tady mi vždy dochází slova nad tou krásou,jednoduché a přece nádherné.Máš úžasné nápady a moc šikovné ruky.Přeji ti krásné léto a spousty dalších nápadů.Monis

    OdpovědětVymazat
  5. jeej levandulova palicka je krasna...ako taky carovny prutik princezne :) a teda aj vysivane vrecuško je krasne, jemne...:)

    OdpovědětVymazat
  6. Zdravím všechny,
    velice děkuji za krásné, milé slůvka!!!

    Gabi, ano, květy levandule jsou uvnitř, jestli chceš návod, písni mi adresu.

    Přeji krásné odpoledne. Šárka

    OdpovědětVymazat
  7. Máš návod? to je super! gabipovazayova@gmail.com
    ďakujem:)G.

    OdpovědětVymazat
  8. Šárko,
    pytlíček je opravdu úžasný ... ostatně jako všechny tvoje věcičky. Je na nich vidět, že jsou dělané s láskou.

    OdpovědětVymazat
  9. Krásná a něžná je Tvoje levandulová výšivka!
    Přeji krásný večer a celý týden
    Fleurette

    OdpovědětVymazat
  10. Šári,jako vždy dokonalé a krásné! :)
    Já letos chtěla taky naplést paličky, ale nemám u levandule tak dlouhé stonky. A navíc mám levandulku malou, mám jen malou kytičku ;)

    Fotky ze zahrádky jsou taky moc pěkné. Já se letos na zahrádku moc nedostanu, nějak se nám tu přemnožili komáři. Takže to s Aňulkou ani neriskuju :(

    Krásný den
    Eva

    OdpovědětVymazat
  11. Moc děkuji za krásné komentíky!!!

    Evičko, taky mám letos bídnou levanduli, má krátké stonky, takže jsem udělala jen pár paliček, ale není to "ono". Snad příští rok bude lepší. A komáři jsou hodně nepříjemní, vůbec se Ti nedivím, že s malou nevycházíš na zahrádku.

    Pěkný večer. Šárka

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Šárko, výšivka je nádherná!! Já se letos do paliček pustila poprvé, mají svůj půvab...hezký večer Helča

    OdpovědětVymazat
  13. Helenko, moc děkuji:)))), pak se pochlub, těším se.


    Krásný večer. Šárka

    OdpovědětVymazat
  14. Ahojky Šári, nádherné vyšívání. :o)) Hezký den.K

    OdpovědětVymazat
  15. Šári, páni, to je krása.....! A francouzské uzlíky ju? Tak teď mi tu chybí smajlík s protáčenýma očima :-) Místo uzlíků našívám korálky, protože mi nejdou a nejdou.... Tobě nadále šikovné prstíky. Měj krásné léto pokud možno bez komárů!!
    evice

    OdpovědětVymazat
  16. Katie, veliké díky!!!

    Evičko, děkuji, i Tobě přeji nádherné léto, plné pohody a bez společnosti "bzučících" :)))).


    Pěkný večer. Šárka

    OdpovědětVymazat
  17. Krásný den Šárko, moc bych prosila o návod na paličky, já mám letos levanduli moc pěknou, tak to vyzkouším :-)
    e-mail je p.vrablova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. P.,
    návod jsem poslala:))).

    Hezké odpoledne. Šárka

    OdpovědětVymazat
  19. Šárko moc prosím o návod na levandulovou paličku, děkuji

    Dáša

    panattella@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...