Po dlouhém váhání jsem se rozhodla založit si blog, mám sice svoje další stránky http://www.sar.webgarden.cz/ , které si ponechám, kvůli velkému množství fotek a hlavně návodů, předloh a střihů. Kdo bude mít zájem, může se podívat:))).



MŮJ E-SHOP S METRÁŽÍ A GALANTERIÍ http://www.sar-latky.cz/

11. června 2010

stolístka podruhé:))

Stolístka se už ukázala v celé kráse. A také dostála svému jménu......stolístka- sto okvětních lístků.





Krásný a pohodový víkend!!! Šárka

13 komentářů:

Helena řekl(a)...

Šárko, to je tedy nádhera! Některé věci prostě umí jen příroda. Úplně jsem se zasnila, voní až sem.
Krásný večer, zdravím Helena

REDNEVAL řekl(a)...

Šárko, hezký večer,
ta je tak krásná!!!
Kochám se...........
Jarka

sar řekl(a)...

Helenko, Jarko, děkuji, já se jí nemůžu nabažit:)))).

Krásný večer. Šárka

Ewulina řekl(a)...

Byť pri takejto voňavej saténovej nádhere, ani moja maličkosť by sa nevedela nabažiť jej existenciou :)

Naozaj pútavé obrázky.

Pekný víkend prajem,

Eva

Aloha přátelé... řekl(a)...

Sarko, no to je nadhera!! Opravdu nadhera. Take se kocham:))) Hezky vikend, Jana

Aranel řekl(a)...

Je to krása :o) a krásný víkend přeji

Eliška B. řekl(a)...

Ahoj Šárinko,
i já zrovna včera fotila růže a všelijaké květiny na zahrádce.
Jsou kouzelné..
Zbožňuji vůni pivoněk, když je ráno zintenzivní, ještě odpařující se kapičky rosy..

MÁŠ TO MOC KRÁSNÉ !
Překrásné sluneční dny a spoustu kvítků, lístečků, vůně, radosti..
E.B.

Lucie řekl(a)...

Šárko,
růže jsou překrásné! Moc Vás obdivuji, že je dokážete pěstovat. Jsou docela náročné a ne každému se daří :o)
Nádherné!
Krásný víkend
L.

domino355 Eva řekl(a)...

Šárko, tak ta růžička stolistka je úžasná, to musí být vůně, jak celá rozkvete a to už asi tento týden bylo, že jo. A celá zahrada je krásná. Ať se daří pěstování kytiček.
Zdraví Eva

sar řekl(a)...

Ahoj:))).

moc děkuji za pochvaly, jsem ráda, že se růžička líbí i Vám všem. Vůně je opravdu nádherná.

Luci, Evi, prosím, můžeme si tykat? Děkuji!!!!

Pěkný den. Šárka

domino355 Eva řekl(a)...

Šárko bude mi potěšením.
Pléd máš moc krásný, jsi nesmírná šikula.
Zdraví Eva

sar řekl(a)...

Evi, děkuji za tykání i za pochvalu plédu. Ahoooooj!!!

Pěkný den. Šárka

Gabi řekl(a)...

No nádhera!:)Gabi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...