30. června 2010

křidélka - Tilda

Když jsem si na jaře koupila "Tildí" látky z Anglie, myslela jsem, že do nich "nestřihnu", že se jimi budu jen kochat, ale přišel jejich čas a z jedné jsem ušila křidélka.




Minulý týden mi přišel balíček od mé kamarádky Vendulky, dostala jsem úžasné dárečky, drátkované ramínka a ptáčka. Tímto ještě jednou moc moc děkuji, mám z dárečků velikanánskou radost!!!! Díky!!!! Už se těším, až si je nadekoruji:)))).



V košíku mi leží rozháčkovaná deka, zatím ne úplně hotová, došla mi příze:)))),pokračovat budu asi až v zimě, není zatím na ni čas.







Milé blogerky, přeji Vám krásné léto plné sluníčka, pohody, koupání, výletů a spoustu příjemných chvilek strávených s rodinou!!!!




Zdraví Šárka.


19 komentářů:

  1. Šárko,
    opět jedním slovem nádhera. Super fotky ... a ramínečka asi taky budu "potřebovat".
    Užij si léto

    OdpovědětVymazat
  2. Šárko i tobě přeju krásné léto,a taky přeju vše nejkrásnější k dnešnímu svátku.Fotky jsou překrásné,děkuji,že se můžu u tebe často zasnít.Krásný den.Monis

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky Šárko,

    teda, křídélka jsou opravdu krásná a látky by byla škoda, kdyby Ti ležele ve skříni. Spolu s ramínkem vypadá dekorace krásně.

    I ten kousek deky, co máš uháčkovaný vypadá dobře, je pravda, že v zimě je více času. Proč háčkovat, když je venku tak nádherně.

    Krásné léto. Eva

    OdpovědětVymazat
  4. Šárko, měj krásný den - más svátek, pekně si ho užij. Pozdrav posílám i Adámkovi, ať má krásné prázdniny.
    A ukázky tvé práce jsou jako vždy - andělské!
    Mic zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Šárko, přeji krásné léto plné inspirace a nových sil pro tvé krásné tvoření. Budu se opět moc těšit Lydia

    OdpovědětVymazat
  6. ŠÁRINKO ,KŘIDÉLKA ,RAMÍNKA A DEKA VŠE NÁDHERNÉ !!! NEMŮŽU SE VYNADÍVAT .ASI SI TAKY NĚCO OBJEDNÁM...,ALE DEKU NESVEDU .

    K DNEŠNÍMU SVÁTEČKU, PŘEJI VŠE KRÁSNÉ A PŘÍJEMNÝ CELÝ DEN .BOHDA

    OdpovědětVymazat
  7. no poviem ti paraaada! na tych kridielkach uz len odletiet a uzivat si to leto :) a vesiaciky su uzasne!!

    OdpovědětVymazat
  8. Milé holčičky,

    od srdíčka děkuji za pochvaly a hlavně za krásné přání k svátku a Helence děkuji za Adámka:)))), moc jste mě potěšily....děkuji!!!!

    Krásné letní odpoledne. Šárka

    OdpovědětVymazat
  9. Milá Šárko, moc krásné křidélka :) a vůbec vše :) i já přeji krásné prázdninové letní dny a mimojiné i vše nej nej k dnešnímu svátku :) Martina

    OdpovědětVymazat
  10. Šárko. křidélka jsou krásná a super fotečky. Přeji vše nejlepší k svátku a hezké, slunečné léto.
    Pavlína

    OdpovědětVymazat
  11. Martinko, Pavli, veliké díky!!!


    Pěkný den. Šárka

    OdpovědětVymazat
  12. Šári, krásná křidélka. :o))a i krásně nafoceno... Hezký den. K

    OdpovědětVymazat
  13. Šárinko, děkuji za přání, tobě též vše nej k svátku a hodně úspěchu při dalším skvělém tvoření minimálně jako do teď;-)! Moc se mi líbí atmosféra levandulových fotek, poslední dobou je vůbec nějak víc "tuníš" a hraješ si i s grafikou, super!!!
    Krásné léto a mnoho pozdravů:-*

    OdpovědětVymazat
  14. Katie, děkuji:))).

    Sharko, díky moc i za přání!!!! Těší mě, že se fotky líbí, bohužel nemám grafický program, takže si moc hrát nemůžu, ale budu se nažit na tom zapracovat.


    Pěkný den. Šárka

    OdpovědětVymazat
  15. Krásne len si tak oči popásať...:)Gabi

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj Šárko.Taky ti přeju krásné léto a spoustu nových zážitků.
    Moc se mi líbí ta tvoje rozpracovaná deka.No a křidélka a věšáčky jsou super

    OdpovědětVymazat
  17. Šárko, tak to jsou nádherné kousky a po tvém dotvoření budou na jedničku s hvězdičkou.
    Sluníčkové dny
    Iva

    OdpovědětVymazat
  18. MILÁ ŠÁRKO KŘIDÉLKA JSOU NÁDHERNÁ CELÉ TVÉ TVOŘENÍ JE NAPROSTO DOKONALÉ.PŘEJI TI KRÁSNÉ POHODOVÉ PRÁZDNINY PLNÉ SLUNÍČKA.
    ADÉLA

    OdpovědětVymazat
  19. Velmi děkuji za krásné a milé slůvka!!!!

    Pěkné letní dny všem.
    Šárka

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...