17. června 2010

korálky

Také jste jako malé děti navlékaly "korálky", z lesních jahůdek? Já si zavzpomínala na své mládí a jeden náhrdelník si udělala.



Krásný prosluněný den!!!! Šárka

14 komentářů:

  1. Nostalgický a velmi milý příspěvek pro dnešní ráno:) Šárko děkuji!
    Krásný jahůdkový den
    Fleurette

    OdpovědětVymazat
  2. Musim priznat,ze jahudkovy nahrdelnik jsem nikdy nemela ale vzpominky trhani lesnich jahod do "plechacku" se mu urcite vyrovnaji :))
    Preji krasny den a dobrou chut!!

    OdpovědětVymazat
  3. Šárko, taky miluju, když si najednou vzpomenu na něco z dětství...Krásně si aranžovala a fotila. Máš krásnou mističku - talířek. Takový babičkovský :o)
    Krásný den, moc zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky Šárko,

    ano, vzpomínám, ta vůně a ta chuť jahůdek.. Myslím si, že dneska je spíš zázrak najít v lese jahody.

    Krásně jsi to vše nafotila.

    Pohodový den. Eva

    OdpovědětVymazat
  5. Šárka, ja som nikdy nemala nahrdelnik z jahôd, ale ta vôňa mi vyvolala aj slinky na jazyk, achhh. U nás na chatičke ich máme každý rok, tak sa teším na jej najbližšiu návšetvu, ked aj ja si pozberám par lesných zázrakov do hrnčeka.
    cmuky a krásny slnečný deň prajem. Mária

    OdpovědětVymazat
  6. Zdravím a moc děkuji za milé komentáře, zapomněla jsem dodat, že jahůdky jsme navlékaly na dlouhé stébla trávy. A kupodivu v Beskydech je jahůdek dostatek.


    Pěkný den. Šárka

    OdpovědětVymazat
  7. AHOJ ŠARKO . TAK JSEM SI PRÁVĚ ZAVZPOMÍNALA NA DĚTSTVÍ .STEJNĚ JAK JAHODY TAK I MALINY JSME SI NAVLÍKALI A PAK JEDNU PO DRUHÉ POJÍDALI A VYCHUTNÁVALI TU BÁJEČNOU CHUŤ . PO LETECH ,
    KAŽDÉ LÉTO NAVLÍKÁM JAHODOVÉ KORÁLKY I S DCEROU .
    MĚJ POHODIČKOVÝ DEN .BOHDA

    OdpovědětVymazat
  8. jahodkovy nahrdelnik je priam na zjedene :)

    OdpovědětVymazat
  9. Jéééé, jako bych nás se ségrou viděla - dvě copaté, sluníčkem sežahnuté, bosaté, od borůvek pusinky fialové, v zástěrkových šatečkách stojíme u keře a na stébla ječmene navlíkáme maliny, které si pak věšíme okolo krku .... a mamka se pak večer "zlobí", že jí nejdou ta červená tiskátka vydrhnout z mrňavých tělíček - a my zarputile mlčíme a po očku na sebe koukáme, která se začneme dřív chichotat :o))) Šári, děkuji :o))))

    OdpovědětVymazat
  10. Téééoda, ten musel vonět!!!!

    OdpovědětVymazat
  11. Šárko, to je báječné!!Hned jsem zavzpomínala na prázdniny u babičky,achhh,kde ty časy jsou.Krásný den Ti přeji,Flo

    OdpovědětVymazat
  12. Mílé kamarádky, jsem moc ráda, že jste zavzpomínaly se mnou. Děkuji!!!


    Krásný den. Šárka

    OdpovědětVymazat
  13. Šárko, díky tobě jsem si vzpomněla na čas, když jsme jezdili každý víkend na chalupu na Soláň a já trávila letní čas v lese, na stráních...Moooooooooc děkuji
    Příjemný víkend
    Iva

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...