21. července 2011

ze zahrady


Letošní léto je opravdu k zoufání, tady u nás stále prší. Minulý týden bylo konečně krásné počasí, na kytkách to bylo hned poznat, dokonce se i růže vzpamatovala a opět rozkvetla do krásy. Po deštích měla plno plesnivých květů.

The Fairy










Bílá kytička v pozadí je Řebříček Bertrám




Phlox růžový s tmavým očkem





Phlox maculata "Rosalinde", fialový, po deštích zničené květy







Phlox maculata, tmavě fialový





The Fairy v zajetí rozchodníku






Pohodový den.



4 komentáře:

  1. Šárko, tak přesně takovou krásu jsem dneska potřebovala vidět. U nás leje celý den a moje nálada je na bodu mrazu. Škoda, že si to nemůžeš užívat a všechno mokne. Snad bude líp, měj hezký večer.
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Šári, krásnou zahrádku máš a s tím počasím je to fakt hrůza, řečeno slovy klasika: "Tento způsob léta zdá se mi poněkud nešťastným". U nás lilo celou noc a ještě nepřestalo, všude jsou jen samí hnědí, hnusní slimáci - fůůůůj. Hezký a tvořivý den Ti přeji. pa pa Jitka

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Šárko, tvá rozkvetlá zahrada moje oko v dnešním deštivém dni moc příjemně letně osvěžila. Léto budiž pochváleno aspoň tady na tvém blogu (za okny vážně né).
    Príma den přeje Vivi ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Holky, děkuji, jsem ráda, že jsem vám fotkami projasnila den.

    Hezkou neděli. Šárka

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...