Po dlouhém váhání jsem se rozhodla založit si blog, mám sice svoje další stránky http://www.sar.webgarden.cz/ , které si ponechám, kvůli velkému množství fotek a hlavně návodů, předloh a střihů. Kdo bude mít zájem, může se podívat:))).



MŮJ E-SHOP S METRÁŽÍ A GALANTERIÍ http://www.sar-latky.cz/

11. července 2011

medvídek

Krásné slunečné pondělí,


nedávno jsem na blogu u Břichopase uviděla úžasné hračky od monkeytonkey. Učaroval mi její medvídek. Objednala jsem mikroplyš, který je mimochodem fantasticky jemňoučký a dala se do šití. Byla to rychlovka, bez zkoušky střihu, prostě jsem ho "musela teď hned" vyzkoušet ušít :o))))). Pro příště střih trošku upravím a nožky upletu barevnější.




Pohodové letní dny!!!




P.S. Byla jsem pár dnů mimo domov a na mailu mám plno proseb o návody, prosím, o strpení, budu se snažit odpovědět co nejdříve. Děkuji.

19 komentářů:

Jana řekl(a)...

jéé..ten je parádní, moc se ti povedl:-)

Mariana řekl(a)...

Šári, ten je nádherný!
Hezký den :). M

sar řekl(a)...

Jani, Marianko, moc děkuji.

I vám krásný letní den. Šárka

REDNEVAL řekl(a)...

Ahoj Šárko,
posílám prázdninový pozdrav ☼
Míďoušek je kouzelný!!!!!

Měj se krásně :o))
Já pořád zavařuji :o)))

Jarka

michaela řekl(a)...

Šárko jako vždy nádhera,nádhera,nádhera-jinak se to snad ani nedá říct!!!Michaela

JANA řekl(a)...

Šárko,meďánek je roztomilý.
Krásné letní dny Jana

karii řekl(a)...

No ten je mazličkový :o)
Obdivuji tvoji rychlotvořící schopnost.Já to taky mám,ale bohužel často vše skončí v mé hlavě a nebo na papíře a dál se málokdy dostanu.A tak klobouk dolů

Tildasweethome řekl(a)...

Šárko, co vyrobíš, to se mi líbí..jak ty to děláš? :)) Né opravdu, máš svůj styl a to je nejlepčejší :))) pa Martina

☼Carolina Artesanías☼ řekl(a)...

♥ nice!! ♥

Lucie řekl(a)...

Šárko,
ten je slaďoučkej :o)) Moc se povedl !
L.

BOHDA řekl(a)...

ŠÁRI, MÉĎÁNEK JE SLADKÝ.
OPRAVDU SE TI SKVĚLE POVEDL.
MĚJ PŘÍJEMNÉ LÉTO.
BOHDA

Dora řekl(a)...

krasne a originalne!

Anonymní řekl(a)...

Doporučuji web http://www.mp3stahuj.cz je tam plno mp3 zdarma ke stažení, videa, obrázky a další zábava. Super web:)

Jitka řekl(a)...

Šári, medvídek je krásně muchlací!!! Krásný den. Jitka

sar řekl(a)...

Krásný večer,

holky zlaté, moc moc děkuji za tolik chvály. Vážím si vašich návštěv. Díky.

Pohodové letní dny. Šárka

vendy řekl(a)...

Šári ten je taaak nádherný!!

sar řekl(a)...

Milá vendy, moc děkuji!!!

Krásný den. Šárka

Anonymní řekl(a)...

krásný medvídek, povedl se :)
podobný byl v loňském Dekoru, pamatuju se, že jsem na něj měla zálusk a teď jste mě opět "nakopla"

Ilona

Bětka řekl(a)...

Téééda, máš parádní blog! Tolik krásných nápadů a věcí, co vyrábíš! Úžasné, ať se ti daří :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...