Po dlouhém váhání jsem se rozhodla založit si blog, mám sice svoje další stránky http://www.sar.webgarden.cz/ , které si ponechám, kvůli velkému množství fotek a hlavně návodů, předloh a střihů. Kdo bude mít zájem, může se podívat:))).



MŮJ E-SHOP S METRÁŽÍ A GALANTERIÍ http://www.sar-latky.cz/

27. června 2011

....ze zahrádky

Pár fotek růží a dalších květin.....

Růže stolistá






Sagina a v popředí luční zvonek :o)))))), který se mi vysemenil mezi květinami.





Růže Ballerina 








                                              
                                                                             Mavuň









                                                                   Růže Felicitas  







                                                 
A nakonec netřesk.






Pěkný večer.



12 komentářů:

zcdl řekl(a)...

Sarka, nadherne kvetinky :)

sar řekl(a)...

Milá Zuzanko, děkuji.
Přeji Ti krásné léto. Šárka

Mariana řekl(a)...

Šári, krásně Ti to kvete :).
Hezký večer. M

Eva Liliana řekl(a)...

Po takové zahrádce toužím, doufám, že se jí jednou dočkám :)

Jitka řekl(a)...

Ahoj Šári, zahrádku máš překrásnou a ty růže a netřesky v krásných nádobách ..... áááách. Krásné léto Ti přeju a radost ze zahrádky. Jitka

sar řekl(a)...

Marianko, Evi, Jituško, děkuji.

Pěknou dobrou noc. Šárka

Blanka-www.tocomebavi.blog.cz řekl(a)...

Šárko,tvoje kytičky jsou nádherné!!!!
Mým favoritem jsou netřesky...mám je moc ráda!!!

Deni řekl(a)...

Wow Šárko ... krásná zahrádka ... tam se musí tvořit ... Denisa

***ADÉLA*** řekl(a)...

MILÁ ŠÁRKO,
NÁDHERNÉ FOTEČKYZE ZÁHRÁDKY A TOLIK KRÁSNÝCH KYTIČEK A TY RŮŽE KRÁSA.
PŘEJI KRÁSNÉ LÉTO PLNÉ POHODY A SLUNÍČKA.
ADÉLA

Lennka řekl(a)...

Ahoj Šári, už dlouho jsem nic nenapsala, ač jsem každodenní návštěvník Tvého úžasného blogu ;-) Jedním slovem nádhera!!! Všechno!
A koukám do kalendáře, že máš dneska svátek a já Ti přeji vše nejlepší. A měj krásný den
Lennka

sar řekl(a)...

Zdravím a moc děkuji za milé návštěvy.

Leni, jsi zlatá, děkuji moc.

Šárka

Lusikka řekl(a)...

Milá Šárka, stvorila si nádhernú záhradu. Zdá sa, že Ťa oslovila ružová :-) Máš krásne ruže, vyzerajú ako divé-nešľachtené. Prajem veľa potešenia, v takejto záhrade sa musia regenerovať sily jedna radosť. L

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...