Po dlouhém váhání jsem se rozhodla založit si blog, mám sice svoje další stránky http://www.sar.webgarden.cz/ , které si ponechám, kvůli velkému množství fotek a hlavně návodů, předloh a střihů. Kdo bude mít zájem, může se podívat:))).



MŮJ E-SHOP S METRÁŽÍ A GALANTERIÍ http://www.sar-latky.cz/

21. června 2011

lněná romantika

Minulý týden Belletka otevřela nový on-line kurz na kabelku Bellet Kids http://www.belletfabrics.cz/belletfabrics/eshop/7-1-CASOPIS-MARINA/77-2-ON-LINE-KURZY/5/148-BELLET-KIDS , ano ano čtete správně, na dětskou kabelku :o))))))), která mě okouzlila na první pohled. Nadchlo mě řasení, hned jsem ji "viděla" v lněném hábitu a s umotanou kytkou.
Takže tady je, celičká je ušitá z lněné látky, i podšívka. Len jsem moc nežehlila, líbí se mi ležérní pomačkanost :o))))))).





Jak šel čas.....ušitý vnější díl.








Střih a vůbec celkové pojetí kabelky je moc pěkné, určitě se pustím do dalšího, trošku většího provedení :o))))). Nádherný háčkovaný šálek je dárek od mé milé kamarádky Péti. Moc děkuji!!!!! Je úžasný.





Tohle řasení mě úplně nadchlo, určitě ho využiji i při jiném šití. Vedle něj je boční kapsička.







Krásný letní den!!!


22 komentářů:

Věrka řekl(a)...

Šárko, úžasná kabelka i šálka. Moc se ti to povedlo a že je kabelka dětská by mi vůbec nevadilo.
Měj se fajn Věrka

Susie řekl(a)...

Ta JE!!! Šárinko, moc zdravím a chválím, chválím nádheru co jsi opět vykouzlila*** Krásné dny... dnes je 1. letní den tak přeji sluníčko...

sar řekl(a)...

Věrko, moc děkuji, jsi zlatíčko. Ono to zní docela legračně, že si šiju dětskou kabelku, ale když ten střih je nádherný. Je dětská v dospěláckém převleku:o))))).

pa pa krásný den. Šárka

sar řekl(a)...

Milá Zuzanko, také Tě mooooooc zdravím, děkuji a přeji Ti nádherné léto!!!!
pa pa objímám. Šárka

Gabi řekl(a)...

Nádherná:)Gabi

punkveruska řekl(a)...

Šárko,
to je krása.
Krásný den
Věrka

Mariana řekl(a)...

Jú, Šárko, to je nádhera! Krásný materiál i vypracování! Pěkný den :).
Mariana

Jitka řekl(a)...

Ahoj Šári, kabelka je kouzelná a navíc ještě ten úžasný materiál... Přeji Ti krásný den. Jitka

sar řekl(a)...

Gabi, Věrko, Marianko, Jituško, od srdíčka děkuji.

Přeji všem krásný a pohodový den. Šárka

Helena řekl(a)...

Milá Šárko, ta tedy je! Máš skvělé nápady a úžasné realizace.
Měj hezký den, zdravím Helena

zahrada mojí duše řekl(a)...

Tak ta je nádherná!!! Taková by se mi taky moc líbila :)

sar řekl(a)...

Helenko a Helísku, milá děvčátka, moc děkuji.

Mějte príma den. Šárka

Anonymní řekl(a)...

Milá Šárko,
další nádhera,tak jako všechno ostatní.Je vidět,že tvoříte s láskou.
Přeji hezká večer.
Jitka S.

Anonymní řekl(a)...

Milá Šárko,
další nádhera,tak jako všechno ostatní.Je vidět,že tvoříte s láskou.
Přeji hezký večer.
Jitka S.

zuska7 řekl(a)...

Je krásna! Ja som tomu strihu tiež neodolala a kurzík zakúpila pre moje dve parádnice:-)

Aranel řekl(a)...

Šárko moc krásná práce a chválím i kamarádku, která vytvořila šálku :o) Krásné dny

REDNEVAL řekl(a)...

Ahoj Šárko,
kabelinka je krásná a ten materiál,
moc se mi líbí. len je prostě len!!
A taky se mi moc líbí palička se zeleným kárkem - moc jí to sluší!!
Moc děkuji za hezký komentář u mne a přeji krásné léto a prima tvoření :o))
Jarka

Nika řekl(a)...

Ta je nádherná!!!

sar řekl(a)...

Milá děvčátka, moc děkuji!!!

Krásný den. Šárka

Gizela řekl(a)...

Luxusní kabelka.

sar řekl(a)...

Gizelko, děkuji.

Šárka

Ifčulka řekl(a)...

Užasně svěží kabelka. Nádhera!
Krásné léto:-) Ifčulka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...