Po dlouhém váhání jsem se rozhodla založit si blog, mám sice svoje další stránky http://www.sar.webgarden.cz/ , které si ponechám, kvůli velkému množství fotek a hlavně návodů, předloh a střihů. Kdo bude mít zájem, může se podívat:))).



MŮJ E-SHOP S METRÁŽÍ A GALANTERIÍ http://www.sar-latky.cz/

28. října 2013

Opět hvězdičky....

Hezký sváteční podvečer,
hvězdičky mi "nedají spát" a tak po prostírce jsem opravdu MUSELA :o)))) vyzkoušet i polštářek. Nakonec jsem i zadní stranu uháčkovala. Ufff.......











Mějte krásný večer!


Šárka

18 komentářů:

rêve de vivre řekl(a)...

Sarka tak ten je naozaj nadherny. Jemne fotky jeho krasu len podtrhuju. Andrea

Gabi řekl(a)...

So fantastic!!!!!!!!!!
Love
Gabi

Jane33 řekl(a)...

Mne sa velmi paci a aj krasne zvolene farby

Anna řekl(a)...

Es precioso!!!
Anna

MADAM POLŠTÁŘKOVÁ řekl(a)...

Šárinko, ten je nádherný úplně jak z časopisu. Barvy jsi zvolila kouzelně. Pá drahá Lea

Denisa řekl(a)...

ŠÁRKO,
NÁDHERNÉ FOTEČKY A TY BARVY ACHHH.

AHOJKY :-)) DENISA

zcdl řekl(a)...

Sarka...krasne si sa vyhrala. je uzasny...farebne zladeny...taky by chcel mat kazdy :) paaa, Zuzana

Ericca Gabrielle řekl(a)...

Šárka, tak ten je okúzľujúci, taký som ešte nikde nevidela, krásny nápaditý, perfektne zvolené farby NO1!!!

e.g.

Lucie řekl(a)...

Šárko - je úúúúžasný!!!!

sar řekl(a)...

Krásné ráno milé blogerky,

moc moc děkuji za tolik úžasných slovíček pochvalných. Nesmírně mne těší, že se líbí. Děkuji!!!!

Mějte pěkný den. Šárka

Rija řekl(a)...

Šárko, moc krásné háčkování. Byla jsem o víkendu okouknout alespoň výlohu. Opět jsem si krásně zavzdychala. Přeji krásné a pohodové dny. Rija

Anička řekl(a)...

Šárko, moc krásné háčkování v jemných, dokonale sladěných barvách... Nejvíc mě ale "bere" ta hvězdička uprostřed :-))

lom-life řekl(a)...

Šárko, ten je nádherný, vždy se těším na nový příspěvek, protože mě vždy krásně překvapíte....hezký večer Ada

Náš domov řekl(a)...

Šárko jste fakt dobrá:-)Já sice šiju, ale do háčkování bych se asi nepustila.Je vidět, že jste skušená.
zdraví faninka vašeho blogu a vaše zákaznice Mirka

luvdolls řekl(a)...

Nádherné, klobúk dolu, máš zlaté ručičky :)

M.A.R.K.I řekl(a)...

Šárko, waw, to je nádhera ..... Marki

Renata Kotková řekl(a)...

Polštářek je překrásný,opravdu jsem úplně unešená!!!Renča

Judith řekl(a)...

Oh, this is the one!!! I would like to crochet a pillow just like this.
Can you recommend a book with a pattern with exactly this star? Or have you invented this pattern by yourself?
I really would appreciate if you would tell me how to crochet this pillow. Thank you so much in advance.
Judith

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...