Po dlouhém váhání jsem se rozhodla založit si blog, mám sice svoje další stránky http://www.sar.webgarden.cz/ , které si ponechám, kvůli velkému množství fotek a hlavně návodů, předloh a střihů. Kdo bude mít zájem, může se podívat:))).



MŮJ E-SHOP S METRÁŽÍ A GALANTERIÍ http://www.sar-latky.cz/

11. října 2013

Hvězdičky

Krásný den přeji!
Včerejší voňavý balíček čajů mne inspiroval k uháčkování hvězdičkové podložky pod hrneček :o)))). Už mám "v hlavě" dalšíííííííí :o)))))))))))).



Mějte krásný víkend!

Šárka

16 komentářů:

rêve de vivre řekl(a)...

Podložka je nádherná, jemná a nežná. Andrea

Jane33 řekl(a)...

podložka je krásna.....ja si poprosím návod...

lom-life řekl(a)...

Šárko, podložka je naprosto úžasná, mohu na ní oči nechat.. Ada

Ольга Карелина řekl(a)...

Úžasné fotky! Vše velmi pěkné , expresivní a harmonicky!

Renata Jassova řekl(a)...

To je úžasné ako jedna vecička nakopne tvoju kreativitu, podložka je úžasná. Prajem pohodový víkend. Renata

Zuzana Bogatinova řekl(a)...

Nádherné!Také se těším na svůj voňavý balíček..tomu přece nejde odolat.Háčková podložka se moc povedla.
přeji krásné podzimní dny.
Zuzka

majdalena řekl(a)...

Překrásné a bačkorky jsou také kouzelné♥

Anička řekl(a)...

Šárko, krásná práce, řekla bych už skoro adventní... :-) Pokud není návod na podložku tajemstvím, taky bych poprosila o jeho zveřejnění. Krásný víkend

Anička

Alena řekl(a)...

To je nádherná podložka :-)

Helena řekl(a)...

Krásné, Šárko!
Hezkou neděli, Helena

luvdolls řekl(a)...

Krásne, velmi pekná práca, si šikulka :)
Prajem pekný deň
Lucia

Wiola Kozieł řekl(a)...

Podkładka piękna !
Gdzie zamawiasz herbatę ?
Pozdrawiam

Wiola Kozieł řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Ajka řekl(a)...

Je moc pěkná:-)
Ajka

Anonymní řekl(a)...

Dobrý večer Šárko, podložka je kouzelná. nebyl by k mání návod? začínám háčkovat a podložka mě naprosto okouzlila. děkuji Mirka

sar řekl(a)...

Milá děvčátka, mnohokrát děkuji za pochvalná slůvka. Vážím si jich.

Mirko, návod na hvězdičku je tady
http://www.mimibazar.cz/navod.php?id=10572 .
Zbytek jsem háčkovala bez popisu.

Wiolko, čaje jsem koupila zde
http://www.mimibazar.cz/bazar.php?user=263452

Mějte se hezky. Šárka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...