Po dlouhém váhání jsem se rozhodla založit si blog, mám sice svoje další stránky http://www.sar.webgarden.cz/ , které si ponechám, kvůli velkému množství fotek a hlavně návodů, předloh a střihů. Kdo bude mít zájem, může se podívat:))).



MŮJ E-SHOP S METRÁŽÍ A GALANTERIÍ http://www.sar-latky.cz/

1. prosince 2013

Advent

Přeji všem krásnou první adventní neděli :o)))).

Letos jsem nějak pozapomněla koupit nové svíčky v Ikea, takže jsem musela improvizovat a ze starých svíček oloupat vosk :o)))), nyní vypadají okousaně :o)))).




Poklidné adventní dny.

Šárka

6 komentářů:

Amelie řekl(a)...

Nádherné a originální.

Iv G řekl(a)...

Na kráse jim to vůbec neubralo - naopak!!! Krásný adventní čas ♥

Renata Jassova řekl(a)...

Milá Šárko, lepší "okousaný" adventný, než žiadny ako u nás. Čakám na balíček prvej záchrany z Bella Rose, kde by mal byť aj adventný veniec, snáď to do tej štvrtej nedele stihne :) Krásnu 1.adventnú nedeľu praje Renata

Aranel na cestě.... řekl(a)...

a ty puntíčky hmmmm nádhera :o)

Lenka řekl(a)...

Náhodou... Já bych řekla je jsou "vintage", a žes je takto už koupila! No ne?
Krásný advent Šárko...♥

rêve de vivre řekl(a)...

Šárka i Tebe prajem krásny začiatok adventu. Andrea

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...