Po dlouhém váhání jsem se rozhodla založit si blog, mám sice svoje další stránky http://www.sar.webgarden.cz/ , které si ponechám, kvůli velkému množství fotek a hlavně návodů, předloh a střihů. Kdo bude mít zájem, může se podívat:))).



MŮJ E-SHOP S METRÁŽÍ A GALANTERIÍ http://www.sar-latky.cz/

27. března 2010

jarní ptáčci

Krásné jarní dekorace u nás, jsou díky jedné milé dušičce, Alence-ajcebublince. Dostala jsem nádherné ptáčky a kytičky, moc si toho vážím!!!



A také jsem pyšná majitelka jedné luxusní krásky-andělky od Alenky.

Milá Alenko, ze srdíčka za vše moc děkuji!!!!
Krásný jarní víkend. Šárka


16 komentářů:

Katie_25 řekl(a)...

Šári .. jj Ajinka je velice šikovná, ptáčci i kytičky jsou krásně jemné, sladěné a Andělka teda luxusní .. také jednu vlastním :o)) krásný den. K.

hortenzie řekl(a)...

Ahojky Šárko,

je to krásné, čisté. Dekorace na dveřích se mi moc líbí spolu s větvičkami. Andělka je parádní, já žádnou nemám, snad se někdy rozhodnu jednu si ušít.

Krásnou sobotu. Eva

sar řekl(a)...

Katie, Evičko, děkuji za Alenku, je to šikulka a se srdíčkem na dlani.

Hezký víkend. Šárka

Fleurette řekl(a)...

Šárko, krásné dárečky od moc šikovné a zlaté Ajky!!
Andělka je dokonalá!!
Krásný večera super neděli
Fleurette

Sharka řekl(a)...

Ahojda Šári,
děkuji za zastavení se;-). Fialová v Tvém podání se mi líbí moc a Alenka šije čím dál úžasněji. Andělka je fakt krásná, jemná a sladěná! Užívej jara, už se určitě nemůžeš dočkat na zahrádku:-).

Vianne řekl(a)...

Ahoj Šárko!
To jsou moc krásné dárky, andělka je nádherná! A tvoje háčkovaná vajíčka jsou taky super!
Hezkou neděli!
Vianne

Ajka řekl(a)...

Šárinko, děkuji moc, posílám obří obejmutí, tohle jsem teď potřebovala, takovou chválu a nabití novým elánem.Přišla na mě jarní únava a rybí nemoc :))). Na všechny moc myslím,děkuji za pochvaly holky moje zlaté!!! Krásné Velikonoce!!!

Ajka řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Petra H. řekl(a)...

Ahoj Šári, krááásná dekorace. Hezkou neděli. Petra

Jana řekl(a)...

Krásné dekorace v krásných pastelových barvách.

Poopi řekl(a)...

Nádherné dekorace,plné jarních barev:o))

vitadolce63 řekl(a)...

Beautiful work....the birds are very cute!!!

lekorka9 řekl(a)...

Moc krásné dekorace!
Šárko, máš u mě na blogu malý dáreček:)
Hezký den, Pavlína

hortenzie řekl(a)...

Ahojky Šárko,

mrkni, prosím, na můj blog. Že by ocenění?

Krásný den. Eva

Jitka řekl(a)...

A ještě u mě na blogu jeden dáreček. Krásné velikonoce plné sluníčka a pohody přeje Jitka

sar řekl(a)...

Milé návštěvnice, mockrát děkuji za krásné slova, Alenka si pochvaly opravdu zaslouží!!!

A také děkuji za ocenění, které mne opět mile potěšilo. Díky!!!

Hezký večer. Šárka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...