Po dlouhém váhání jsem se rozhodla založit si blog, mám sice svoje další stránky http://www.sar.webgarden.cz/ , které si ponechám, kvůli velkému množství fotek a hlavně návodů, předloh a střihů. Kdo bude mít zájem, může se podívat:))).



MŮJ E-SHOP S METRÁŽÍ A GALANTERIÍ http://www.sar-latky.cz/

22. března 2010

velikonoční vajíčka

Letos budou háčkovaná, ale tak trošku zvláštně. Vajíčko není obháčkované nastálo, ale má jakoby "futrálek", který se nejprve uháčkuje a potom na vajíčko navlékne a nahoře sváže mašličkou.Takhle vypadá uháčkovaný "obleček" pro vajíčko.

Krásné sluníčkové odpoledne!!!!

Šárka

19 komentářů:

Helča řekl(a)...

Šárko, to je moc pěkné, jak málo stačí...hezký slunečný den Helča

pavla řekl(a)...

jééééé, Šári, to je nádhera!!!!! To budou u Vás krásné Velikonoce!!!! :o))))
ps. už 14 dní Ti píšu mailík a ne a ne dopsat ..... :o))) P.

zcdl řekl(a)...

Sarka, to je nadherna praca!!

hortenzie řekl(a)...

Ahojky Šárko,

super nápad, vypají krásně.

Pohodové pondělí. Eva

Harcovnice řekl(a)...

... jéééé, to je krásné ... Já letos šila celá vejce ... chiiiiiii ... aspoňy vydrží několik sezón :o))))))))))))
... krásný blog, moc chválím, taková pohoda a čistí krása se ze stránek line :o)
Krásné jarní dny přejeme :o)

Vlaďka

lucijena řekl(a)...

futrálky na vajíčka jsou výborný nápad a vypadají moc hezky :-)

Blanka řekl(a)...

Teda Šárko,to je bezva nápad.Vajíčka vypadají ve futrálku krásně.

Fleurette řekl(a)...

Šárko, krásná práce, super nápad!!
Krásné jaro a pěkný večer
Fleurette

sar řekl(a)...

Holčičky zlaté, moc děkuji za všechny slovíčka!!! Mám z nich veeeelikou radost!!!


I Vám pěkné jarní dny. Šárka

Poopi řekl(a)...

Šárko,to je nádhera.Ostatně jako vždy!!Krásné jarní dny Ti přeji,Flo

Monika řekl(a)...

Sarko to jsi vymyslela ty? Vypada to uzasne a pritom tak jednoduche!!
A ty barvy...nadhera :)))

sar řekl(a)...

Flo, Moniko, děkuji:)))).

Moni, tohle není můj nápad, holky v háčkování dávaly obrázek futrálků z netu jako inspiraci.



Pěkný den. Šárka

Iva řekl(a)...

Šárko, nestačím koukat, jak je kabátek krásný, líbí se mi moc. Hezký den. Iva

jana řekl(a)...

...zrovna som zahliadla vajickla na livingu a utekam ti ich pochvalit...aj navod som hladala,ale uz som si ho nasla u teba...takze dakujeeeem :-)

Anonymní řekl(a)...

Šárko...moc krásné :-) a jako vždy platí, že v jednoduchosti je krása...a ty to ještě krásně naaranžuješ...tleskám, chválím. Olga

Iva řekl(a)...

Milá Šárko, protože jsem na háčkování "levá jako šavle" a tvoje kabátky jsou úžasné, chtěla bych si jich pár zakoupit. Bylo by to možné?
Děkuji Iva

sar řekl(a)...

Ivo, Jani, Oli, děkuji:))))).


Hezký večer. Šárka

Anonymní řekl(a)...

Ahojky Sarinko,
opět nádhera ...proč já neumím háčkovat...pa a hezké jarní dny Monikav

sar řekl(a)...

Ahojky Moni, děkuji:)))), písni mi, jaká barva futrálků by se Ti líbila, ráda udělám!!!! Šárka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...