Po dlouhém váhání jsem se rozhodla založit si blog, mám sice svoje další stránky http://www.sar.webgarden.cz/ , které si ponechám, kvůli velkému množství fotek a hlavně návodů, předloh a střihů. Kdo bude mít zájem, může se podívat:))).



MŮJ E-SHOP S METRÁŽÍ A GALANTERIÍ http://www.sar-latky.cz/

1. dubna 2010

ubrousek

Velmi se mi líbí ubrousky od GG s krajkou, nedávno jsem zkusila podobný ušít, krajku jsem uháčkovala a dodatečně přišila. Ráda bych ještě ušila jednobarevný ubrousek, který bude rovnou obháčkovaný.





Moji milí návštěvníci, přeji všem od srdíčka pohodové dny plné sluníčka, milující a hodné lidi kolem Vás!!!
Krásné Velikonoce prožité v kruhu rodiny!!!!
Šárka

23 komentářů:

Fleurette řekl(a)...

Milá Šárko ubrousek a la GG je lepší jak originál, protože si do něj dala srdíčko:)
Přeji ti také krásné a veselé velikonoce!!!
Pěkný večer
Fleurette

sar řekl(a)...

Fleurette, děkuji, Tvoje slovíčka jsou pro mě balzám na duši.

Pěkný večer. Šárka

máma Jupíková řekl(a)...

Šárko a já jak k tobě klikla naprosto jsem neřemýšlela, prostě viděla jsem ubrousek GG, pak četla, zadívala...a ejhle. :)))je hezčí jak originál... pchééé kam se GG hrabe. Líbí se mi ta cedulka :))) M.

Ajka řekl(a)...

Šárinko, ubrousek je fantastický!! Jsi šikula, ty prostě děláš z obyčejných věcí neobyčejné!! Nádherné Velikonoce tobě i celé tvé rodince!! Pa Ajka

pavla řekl(a)...

Šárinko, tak ten se Ti opravdu moc povedl!!! Jak říkaj holky - lepší jak originál :o)))) I já Tobě a celé Tvé rodince přeji krásné Velikonoce. P.

Poopi řekl(a)...

Šárko,wauuu!!Je to tu mnohokrát napsáno,tak se budu jen a jen opakovat-je dokonce lepší než GG!!!!Je to prostě velký krasavec:o)).Krásné a veselé Velikonoce,Flo

Jana řekl(a)...

Krása! Obdivuji Tvoji zručnost a umění udělat sama něco tak pěkného :o)

Pet řekl(a)...

Milá Šárko,
ubrousek je nádhený ,krásný a cedulka parádní.. jak bylo psáno lepší než origo GG - a je to radost dvojnásobná,když je vlastnoručně dělaný a ze srdíčka.....
přeji Vám krásné Velikonoce
Petra

lekorka9 řekl(a)...

Ahoj Šárko, jak už tu bylo řečeno, je to opravdová nádhera. Ty máš vždycky tak skvělé nápady, asi se budu s dovolením opičit.
Přeji krásné velikonoce, Pavlína

Pet řekl(a)...

ŠÁRI.
máte u mě ocenění ....
Petra

Aranel řekl(a)...

Krásné svátky přeji

Monika řekl(a)...

Sarko,preji ti krasne velikonoce,mrkni ke me na blog, mas tam oceneni.



Ubrousek je prekrasny,ta krajecka se ti moc povedla,pa,Monika

Katie_25 řekl(a)...

Šári, ubrousek je super .. zaujala mě cedulka s tvým jménem, to GG fáákt nemá .. jsi šikulka .. pa. K

sar řekl(a)...

Milé děvčátka, moc moc děkuji za tak krásné slova!!!!

Pěknou sváteční neděli. Šárka

karii řekl(a)...

Tedy sar to je nádhera.Máš opravdu šikovné packy...
krásné Velikonoce a jaro :o)
Klára ( karii )

marionneta řekl(a)...

Sar, jsi neskutečně šikovná a nápaditá! Už se těším, s čím překvapíš příště!
Pěkné dny

Aloha přátelé... řekl(a)...

Ty jsi ale sikulka!!!! Klobouk dolu...jana

sar řekl(a)...

Milé blogerky, velmi děkuji za krásné pochvaly!!!

Pěkný den. Šárka

Sharka řekl(a)...

Ahojda Šári,
opožděně zdravím a deko v mých oblíbených barvách chválím moc! Tak jemné vylepšení a vypadá nádherně! Pohodové jarní dny, paa Š.

Monika řekl(a)...

Ahoj Sarko,mas u mne na blogu oceneni:))

hortenzie řekl(a)...

Ahojky,

mrkni na můj blog, máš tam ocenění.

Krásný den. Eva

Anonymní řekl(a)...

milá sar šárko...dyk víš...škoda že tu nejsou pusinkující smajlíci a objímací...a máš u mě pro tebe :-)) :-))

Lucie řekl(a)...

Šárko,
máte moc krásný blog !
Vyzvedněte si u mě ocenění :o)
Pěknou neděli
L.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...