Po dlouhém váhání jsem se rozhodla založit si blog, mám sice svoje další stránky http://www.sar.webgarden.cz/ , které si ponechám, kvůli velkému množství fotek a hlavně návodů, předloh a střihů. Kdo bude mít zájem, může se podívat:))).



MŮJ E-SHOP S METRÁŽÍ A GALANTERIÍ http://www.sar-latky.cz/

23. prosince 2016

Hvězdičková šála

Krásný večer,

do Vánoc jsem nakonec stihla uháčkovat hvězdičkovou "šálu" na postel do ložnice. Už jsem myslela, že to bude další kostlivec do skříně, ale dala jsem to :-))))))). Letos u nás "jedou" hodně hvězdy, uvidíte v dalších příspěvcích :-))))).





Mějte krásný večer.

Šárka




8 komentářů:

Kaiva L. řekl(a)...

Šárko, přehoz je nádherný - zlaté ručičky. Přeji vám krásné Vánoce plné radosti a štěstí.
Iva

Jitka řekl(a)...

Šárko, to je nádhera !!! Krásné Vánoce . J.

Danka řekl(a)...

Krásná šála do ložnice :-) Pohodové Vánoce D.

KaM Patchwork řekl(a)...

To je nádhera Šárko, už se těším na další hvězdičky ;o)

Małgorzata P řekl(a)...

Cudowna.Piękny wzór. Serdecznie pozdrawiam.

Carolina Mia řekl(a)...

Šárko, to je nádhera. Přeji pěkné dny po vánoční. Věrka

Anonymní řekl(a)...

Šárko, opět nádhera- jsi šikulka :-)Těším se na další hvězdičkování i jiné tvoření.
Do nového roku vše dobré přeje Olga.

renia řekl(a)...

cudnie klimatycznie:)
podziwiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...