14. listopadu 2016

Krásný večer,

ráda bych vás srdečně pozvala na Jarmark pro dobrou věc, který se koná tuto sobotu od 9 hod. na Horním Sklenově na točně a u roubenky č. p. 80. 

http://www.penzionroubenka.cz/




Stromeček mám už nazdobený :-), moc se na vás těším. 



Letošní novinkou je větší háčkovaná vločka do okénka nebo na pověšení na komodu.





Další novinkou je girlanda z ozdob, které tvořím na jarmark. 





Mějte pěkný večer,
dlouho jsem zde na blogu nebyla, ale polepším se :o)))))).

Šárka 

7 komentářů:

  1. Šárka ozdôbky sú nádherné. Škoda, že je jarmok tak ďaleko. Veru si tu dlho nebola. Sledovaním Tvojho krásneho blogu som ja v tomto blogovom svete začínala. Veľmi som sa tešila na každý nový príspevok. Pozdravujem Andrea

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Andrejko,
    zdravím a moc děkuji za povzbuzující slůvka. Vážím si toho. Nyní na blogu budu častěji :o))).
    Děkuji za návštěvu.
    Krásný mrazivý den. Šárka

    OdpovědětVymazat
  3. Termín jarmarku jsem si po loňském krásném zážitku poctivě hlídala a už se moooc těším. A jsem ráda, že jste se nám zase ozvala. Renata

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Renatko,
    moc děkuji, jsem ráda za návštěvu a milá slůvka. Potěšilo mne to.
    Krásný večer. Šárka

    OdpovědětVymazat
  5. Taky jsem zde nakukovala, jestli se neozvete, tak jsem za to ráda :-) Budu se těšit na další příspěvky. Hezký den D.

    OdpovědětVymazat
  6. I přes nepřízeň počasí byl jarmark moc krásný Šárko a Tvůj stánek ten nejhezčí ;o)),
    DĚKUJI :o), Katka

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Katuško,
    mnohokrát děkuji za vše, jsi zlatíčko.

    Danko,
    moc děkuji za návštěvu.

    Pěkný večer. Šárka

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...