22. listopadu 2016

Andělka

Krásný večer,

o víkendu se konal v roubence na Horním Sklenově Jarmark pro dobrou věc. Počasí sice nepřálo, ale atmosféra byla překrásná, poetická, lidé usměvaví a dobře naladění. Děti i přes déšť se točili na starodávném dřevěném kolotoči. Užili jsme si to všichni. Jestli se chcete podívat na fotky z jarmarku, najdete je zde.

Na jarmarku jsem si koupila nádhernou andělku makovicovou, je úžasná, dala jsem si ji do okna v kuchyni, ať ji mám stále na očích.....nemůžu se na ni vynadívat.






Kousek kuchyně už mám "adventně" přizdobený :o))))).




Krásný večer.

Šárka


P.S. Velmi děkuji všem zákaznicím za milé zastavení se a podporu na Jarmarku.


14 komentářů:

  1. To je nadhera, mate v kuchynce moc utulno. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Marcelko,

    moc děkuji. Kuchyň ještě není dodělaná, jen část je zatím "ke koukání" :o))))).

    Pěkný den. Šárka

    OdpovědětVymazat
  3. Really nice!!
    Maria
    http://maria-mylittledream.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/Mylittledream.Maria/

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná andělka, to je nápad! :-) Lucie

    OdpovědětVymazat
  5. Vidím další kousek domečku a koukám a kochám se ;o), andělka je úžasná, super nápad!

    OdpovědětVymazat
  6. ANdělka je nádherná, má kouzelné šatičky! Na jarmarku jsem byla, počasí nic moc, ale atmosféra perfektní!!! Děti si užily kolotoč, já s manželem zas dobroty! Příští rok se těším opět. Krásný advent Ivana

    OdpovědětVymazat
  7. Šári, krásná kuchyňka i andělka ..... Marki

    OdpovědětVymazat
  8. Maria,
    thank you very much!!

    Lucinko, Katuško, Marki,
    mnohokrát děkuji.

    Ivanko,
    děkuji, mám radost, že se jarmark líbil.

    Krásný večer. Šárka

    OdpovědětVymazat
  9. Andelka je kúzelná a kuchynka tiež. Andrea

    OdpovědětVymazat
  10. Taky se mi moc líbí kuchyň i Andělka. Šárko, hezký den D.

    OdpovědětVymazat
  11. Milá Andrejko a Danko,

    moc děkuji, andělka je opravdu úúúúúúúžasná, jednoduchá, ale krásná.

    Pěkný večer. Šárka

    OdpovědětVymazat
  12. Šárko,andílek se ti povedl.Hezký nápad skloubit makovičku a madeiru..nádhera..a kuchyňku máš útulnou a bělounkou..
    Hezký víkend
    Dáša

    OdpovědětVymazat
  13. pięknie wszystko uszyte dobrane skomponowane ze smakiem ,prawdziwa uczta dla oczu moich gdy to wszystko podglądam:)buziaczki

    OdpovědětVymazat
  14. Moc pěkné, já jsem letos na vánoce vyráběla jednodušší andílky: http://espandro.cz/andele-z-dratu/

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...