Po dlouhém váhání jsem se rozhodla založit si blog, mám sice svoje další stránky http://www.sar.webgarden.cz/ , které si ponechám, kvůli velkému množství fotek a hlavně návodů, předloh a střihů. Kdo bude mít zájem, může se podívat:))).



MŮJ E-SHOP S METRÁŽÍ A GALANTERIÍ http://www.sar-latky.cz/

2. ledna 2014

Prostírky

Krásný nový rok všem přeji!

Začátek roku jsem "zahájila" háčkováním......prostírkou. Inspirací mi byla nová kolekce Green Gate jaro-léto2014. Už se těším na lattíčka s hvězdičkou.







A tyhle prostírky v barvě hnědo-růžové jsem háčkovala na přání :o)))) už před Vánocemi.




Mějte šťastný a tvořivý rok!

Šárka

10 komentářů:

Martina Škutková řekl(a)...

Šárko, krásný nový rok i tobě. Seš moc šikovná :-)

rêve de vivre řekl(a)...

Šárka, krásne háčkovanie. Ty robíš všetko tak dokonale precízne. Prajem Ti všetko dobré v novom roku. Andrea

M.A.R.K.I řekl(a)...

Šárko, nádherné prostírky ...přeju krásný nový rok .... Marki

Renata Jassova řekl(a)...

Šárko, všetko naj do Nového roka 2014, veľa šťastia, zdravia a radosti z tvorenia. Renata

Ivana řekl(a)...

Nádherné prostírky!

sar řekl(a)...

Milá děvčátka,
mnohokrát děkuji, i vám všem přeji pohodový celičký rok.
Šárka

Ája řekl(a)...

Letos bych chtěla opravdu více tvořit, tak děkuji za přání a krásný nový rok i Vám! :)

Věra Šmerdová řekl(a)...

Krásná práce. Přeji též vše nej...

Jitka Svobodova řekl(a)...

Krasne napady :)
http://love-passion-faith.blogspot.cz/

Jamka řekl(a)...

Kochám se už skoro hodinu, krásné práce

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...