Po dlouhém váhání jsem se rozhodla založit si blog, mám sice svoje další stránky http://www.sar.webgarden.cz/ , které si ponechám, kvůli velkému množství fotek a hlavně návodů, předloh a střihů. Kdo bude mít zájem, může se podívat:))).



MŮJ E-SHOP S METRÁŽÍ A GALANTERIÍ http://www.sar-latky.cz/

6. ledna 2014

...opět háček

 Pěkný večer,

uháčkovala jsem podložky pod hrnečky v pastelových tónech :o)). 
Letos bych ráda více tvořila, tak snad se zadaří :o))).







Mějte krásné dny.

Šárka

 

13 komentářů:

Kaiva řekl(a)...

Šári, podložky se mi moc líbí, krásná barvička. Určitě si je také vyzkouším.
IV A

Jane33 řekl(a)...

sú milunké....podarili sa

Kokosanka řekl(a)...

they are so beautiful!

Anonymní řekl(a)...

Šárko, prostírky jsou moc pěkné, popis by nebyl Maryša :O)

Denisa řekl(a)...

ŠÁRKO,
JEDNÍM SLOVEM NÁDHERA.
MŮŽU SE ZEPTAT COPAK JE TO ZA PŘÍZI.

PĚKNÝ DEN ENISA ♥

Ája řekl(a)...

Moc hezké! Přeji, ať Vám odhodlání vydrží! :)

Alena řekl(a)...

Krásné podložky :-), na jedničku

Helena řekl(a)...

Kouzelné Šárko!
Moc zdravím, Helena

M.A.R.K.I řekl(a)...

Šárko, jsou nádherné !!!! Marki

Ivana řekl(a)...

Nádherné podložky a barvičky jsou dokonalé!

sar řekl(a)...

Děkuji všem za pochvaly!!!!

Maryško, popis je v časopise Ona ví, letní číslo 2013. Z těchto kytiček jsou uháčkované letní šaty. Časopis jsem měla půjčený, takže nemohu oskenovat.

Denisko, je to příze Paris od Dropsu.

Pěkný večer. Šárka

Denisa řekl(a)...

ŠÁRKO,
DĚKUJI ZA NÁZEV PŘÍZE, MÁM JI DOMA ALE V JINÝCH BARVIČKÁCH.

MARYŠKO PÍSNI MI NA EMAILÍK deniben@seznam.cz ČASOPIS ONA VÍ S TOUTO KYTIČKOU MÁM DOMA. KLIDNĚ NASKENUJI A POŠLU

PĚKNÝ VEČER .. DENISA

Teresita řekl(a)...

Que hermoso, me encantan!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...