22. září 2013

Podložky Cupcakes

Pěkný nedělní večer,

pustila jsem se do háčkování podložek pod hrníčky, inspirací mi byla nová kolekce Sophie Vintage - Green Gate.








Mějte pohodový večer.

Šárka

19 komentářů:

  1. Milá Šárko,
    krásný fotečky, nádherné hrnečky od GG a úžasné dečky. Hezký večer Anny

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Aničko,
    děkuji, mám radost, že se líbí.
    Krásný večer. Šárka

    OdpovědětVymazat
  3. удивительно приятная гамма оттенков!Я просто влюбилась в эти подложки))

    OdpovědětVymazat
  4. Veľmi pekný a netradičný tvar. Niečo iné ako guľaté,ktoré sa väčšinou robia. A ten mini mafin v stredu je úžasný. Andrea

    OdpovědětVymazat
  5. veľmi sa mi to páči....môžem poprosiť o návod? Ten mafinček je roztomilý...

    OdpovědětVymazat
  6. Hojky Šáry, móóóc peknučké čmaněníčko tady máš, to je balzám pro duši:o)! Velice se těším na Tvé další příspěvky...kouzelné dny podzimní vinšuji, páčko Míša

    OdpovědětVymazat
  7. Šárko, nádhera ..... moc hezké barvičky a zajímavý tvar ..... Marki

    OdpovědětVymazat
  8. Milá Šári, tak ty jsou nádherné a k hrnečkům se skvěle hodí :-)
    Alča

    OdpovědětVymazat
  9. Šárko, podložky mají nádherný tvar a barvičky taky krásně ladí, moc se mi líbí, hezký večer,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  10. podložky jsou nádherné a k hrníčkům GG = dokonalé spojení!!

    OdpovědětVymazat
  11. Milá Šárko, ten blog je nádherný celý, jeden kousek vedle druhého ♥ Hana

    OdpovědětVymazat
  12. Podložky jsou nádherné, tak sladké...hezký víkend Ada

    OdpovědětVymazat
  13. Milá Šárko Už dlouho se chodím dívat na Tvůj blog,a moc mne zaujaly vyšívané růžičky se stužek.Stále pátrám po nějaké knížce nebo časopise ale na nic jsem nenarazila až v jednom Kreativu ale moc tam toho není.Chtěla by Tě poprosit jestli o něčem nevíš a mohla by jsi mi poradit.Byla by moc ráda. Děkuji předem. Luďka Soboroval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Milá Šárko, moc hezké fotečky, příjemné pokoukáníčko. Musím zase juknout k Tobě do krámku. Zvu Tě na oplátku ke mě na blog , na moji Giveaway - Cestu za dárkem. Krásnou neděli.Věrka

    OdpovědětVymazat
  15. Mila Sarko, po delsi dobe jsem zaskocila na navstevu a jako vzdy se kocham :)) Decky jsou nadherne stejne jako vse, do ceho se pustis! Moc zdravim, Monika

    OdpovědětVymazat
  16. Šári krásné, taky jsem si koupila dárek GG, pěkné tvoření Marcela

    OdpovědětVymazat
  17. Milá děvčátka,
    mnohokrát děkuji za pochvaly.
    Popis na podložku nemám, háčkuji z hlavy.

    Pěkný večer. Šárka

    OdpovědětVymazat
  18. Amazing! You have a wonderful blog!
    Kind regards
    Linchen

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...