Po dlouhém váhání jsem se rozhodla založit si blog, mám sice svoje další stránky http://www.sar.webgarden.cz/ , které si ponechám, kvůli velkému množství fotek a hlavně návodů, předloh a střihů. Kdo bude mít zájem, může se podívat:))).



MŮJ E-SHOP S METRÁŽÍ A GALANTERIÍ http://www.sar-latky.cz/

5. září 2013

Krásný večer,

po delší době opět troška háčkování. Sovičky jsem obháčkovala bílou bavlněnou přízí.



M



Mějte pohodové babí léto!

Šárka

10 komentářů:

Michaela Staňková řekl(a)...

Ahojky Šári,ty sovičky jsou takhle na živo rozkošné,jsi šikulka,krásné babí léto i tobě!!!

sar řekl(a)...

Ahojky Míšo,
moc děkuji. Škoda, že nemám holčičku, hned bych jí ušila sovičkové povlečení.
Jdu Ti písnout mailík :o)))).
pa Šárka

Anička řekl(a)...

Šárko, krásný polštář. Taky mám moc ráda obháčkované polštářky a Tvůj příspěvek mi připomněl, že mám ve skříni pár kostlivců k dodělání :-))

Martina Škutková řekl(a)...

ty jsou sladké :-). už i kvůli tomu se strašně těším na miminko. Podařená látka...

BOHDA řekl(a)...

ŠÁRI, MOC VELKÁ KRÁSA.
PŘEJI HEZKÝ VÍKEND.
BOHDA

Sevgi Ates řekl(a)...

Oooov good write. I like it. I want your classic furniture ideas.
siteler mobilya merkezi

PEKELŇÁCKÁ DÍLNA řekl(a)...

Opět Šárko, nádherná něžná krása. Šikulku zdraví Čertíkova maminka Marika

Anonymní řekl(a)...

Jééé, tady je příjemně, smím dál? Nejsem nejspíš tak moc šikovná jako Ty, ale ráda sem budu nakukovat. Iveta

Ajka řekl(a)...

Nádherná girlanda, a ty polštářky, ty jsou překrásné!
Ajka

Marcela řekl(a)...

Šárko nádherné tvoření máš, jemňoučké sovičky s háčkovaným krajem, luxusní, pá Marcela

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...