29. dubna 2011

pomněnky

Moje milované pomněnky začínají kvést na zahrádce. Ve sklepě jsem našla hodně otlučený plecháček, bílý s modrým okrajem. Myslím, že vhodnější "vázu" jsem ani najít nemohla:o)))))))).































Až budou pomněnky v plném květu, vyfotím je znovu a z větší dálky. Je to jako modrá záplava. Snad nepřijde moc děštivé počasí, vloni v uplakaném jaru chytily plíseň. Snad letos bude líp.












Krásný víkend!!! Šárka




17 komentářů:

  1. Sarko, velmi povedena kombinace. Opravdu jemna krasa! Krasny den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  2. Kateřinko, moc děkuji.

    Pěkný den. Šárka

    OdpovědětVymazat
  3. Šárko, to je krásný modrý nadělení....:) Hezký den. Peťa :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moje zahrádka, už se taky modrá. Dokonce jsem si pár pomněnek nasázela do truhlíčků. S bílými kopretinkami jim to náramně sluší. Plecháček je úplně ideální. Krása.

    OdpovědětVymazat
  5. Péťo, Ivetko, děkuji, moc mě vaše pochvaly potěšily.

    Príma den!!!
    Šárka

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Šárko, pomněnky jsou taaaak krásné, už se těším, až ti všechny vykvetou a dáš sem další fotečky!! Krásný den!

    OdpovědětVymazat
  7. Šáry, jako vždycky je to u Tebe něžné a krásné. A na obrázku vpravo, překrásný polštář u modrého džbánku...luxus!Ach to moje chabé háčkování...pa Radka

    OdpovědětVymazat
  8. milá sar šárinko,

    opět tvoje milé dekorování...na to se vždycky těším nejvíce, a koukám že pomněnek máš velkou záplavu, tak ať ti vydrží co nejdéle hezounké...

    měj se mooc hezky, pa pherenis

    OdpovědětVymazat
  9. Krása nesmírná :-)Ty máš přímo pomněnkové pole..závidím...třeba se taky dočkám...mám modré, bílé, růžové..Krásný den.

    OdpovědětVymazat
  10. Šárinko,ta nejněžnější krása...a to logo..oujé..nemá chybu...papa P.

    OdpovědětVymazat
  11. Šári, tolik krásně rozkvetlých pomněnek v zahrádce...nádhera!
    Tvé zákoutíčko s nimi je velmi krásné...Hezký den a celý víkend!
    Soňa

    OdpovědětVymazat
  12. Šárko, to je nádhera! Kouzelné fotky, na zahrádce máš pomněnkový koberec, úžasný. Já dostala od kamarádky květináč plný pomněnek, mám je na terase a dělají mi moc radost.
    Měj hezké dny, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  13. Süße zarte kleine blaue Blümchen. Die mag ich gern.
    Bianca

    OdpovědětVymazat
  14. Milá děvčátka, moc a moc děkuji za vaše návštěvy a pochvaly.
    Přeji všem krásný a pohodový víkend.
    Šárka

    OdpovědětVymazat
  15. Nadhera, pomenky jsem uz nevidela ani nepamatuji. Krasny vikend preje monika...

    OdpovědětVymazat
  16. Šárko,
    jsou opravdu nádherné!
    Mějte pěkný prvomájový večer
    L.

    OdpovědětVymazat
  17. Amelie, Moni, Luci, moc moc děkuji za vaše krásná slova. Jsem ráda, že se pomněnky líbí. Díky.

    Přeji báječný den. Šárka

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...