4. dubna 2011

kabelka Bellet

Když jsem uviděla kabelku "Bellet" v březnové Marině, byla to láska na první pohled. Skvělý tvar a hlavně veliká, přímo bych řekla obří......ta je přesně pro mě!!!!! Vždy tahám s sebou spoustu věcí, které se snažím narvat do kabelky......většinou bezúspěšně:o)))))))). Musím poděkovat Belletce za její fantastické střihy, názorné postupy, podle kterých i já, totální amatér, zvládnu ušít kabelku. Kabelka je ušitá z látek od Patricie Bravo, z její nádherné kolekce Bazaar Style.


Uvnitř kabelky je jedna veliká kapsa s klopou a naproti dvě malé kapsičky.




Asi jste si všimly, že na fotkách mám nový "podpis". U velice šikovné a ochotné Lidušky, jsem si objednala etikety s mým podpisem. Jsou z umělé kůže, nápis je vypálený laserem. Jestli budete chtít, podívejte se, jaké krásné štítky vyrábí http://www.galeriemarina.cz/veverice/prodejni-fotogalerie/ , má na výběr barvu kůže, udělá obrázek, různé nápisy..... Štítky jsou opravdu nádherné, jsem z nich nadšená, hned jsem jeden použila na klopu kabelky.


Krásný den!!!!! Šárka

33 komentářů:

  1. WAU - nemám slov. To je skvost Šári, jsi neskutečně šikovná.

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzanko, Martinko, z celého srdíčka děkuji!!!! Jste zlatíčka. Moc děkuji.

    Krásné jarní odpoledne. Šárka

    OdpovědětVymazat
  3. Šárko,
    je nádherná!!!
    Moc se povedla!
    Tak ať Ti dělá radost
    a nová nášivka se mi též moc líbí!! :o))
    Hezký den
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Šárko, souhlasím, že instruktáž je perfektní, nesouhlasím s tvým amaterismem. Cokoliv vytvoříš, má puc preciznosti a zároveň invence.
    Nádhera!
    pohodové dny, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Šárko, je skvělá..a ty máš moc šikovné ruce!!!vlastně přesně takovou bych počebovala chjo

    OdpovědětVymazat
  6. Spadla mi čelist Šárinko, je to úžasná kompozice barev a tvarů a ty jsi moc šikovná!!!! Úplně mě to láká se pustit také do nějaké :))) Přeji úžasné dny plné tvorby a těším se na další tvé výtvory, protože každý je jedinečný a bezvadný!!! Ajka

    OdpovědětVymazat
  7. super taška, moc se povedla... a štítku jsem si všimla hned, jak jsem uviděla obrázek :-) už jsem začínala zkoumat a dumat nad tím, jak je udělaný, protože já první prohlížím, pak čtu. A můžu se zeptat, co znamená to "ANNO"??

    OdpovědětVymazat
  8. Teda ta se Ti povvedla. Opravdu super barevné látky. Tleskám. Měj se, Monika.

    OdpovědětVymazat
  9. Ach... ta kráááása nebeskááááá :o)))) nemám slov a tak už zpívám :o)))) Šári, parádička jako vždy :o)))
    pa

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Šárko, štítek ,látka a kabelka
    je to nádherné, úžasné a moc povedené!!!
    Krásný večer a celý nový týden
    Fleurette

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Šári :o)
    ... je moc krásná, tůze se Ti povedla ... :o)))))
    ... taky se na ní chystám, ale kdy - to ví jen Bůh ... :o)

    Přejeme krásné dny a brzké uzdravení ...

    Vlaďka a spol.

    OdpovědětVymazat
  12. Šáry, nejkrásnější Belletka co jsem do této chvíle viděla. Moc, moc, povedená.

    OdpovědětVymazat
  13. Sarko, krasna kabelka. A dle meho nazoru naprosto precizne usita. I ta latka je opravdu moc pekna. Mimochodem mam taky slabost pro velke kabelky, manzel se mi pak smeje, kdyz hodinu hledam klice...
    Krasne jaro, Katerina

    OdpovědětVymazat
  14. Milá děvčátka, veliké děkuji!!!!! Jsem dojatá, kolik krásných slov jste napsaly, moc za ně děkuji.

    AMO, slovo ANNO znamená v překladu letopočet, volněji přeloženo léta Páně.

    Přeji vám krásný pohodový večer. Šárka

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj Šári.Ta je snová!!!!!!!!!!!!Já chci taky!!!!!!Měj se krásně a užívej si tuhle krásku.Lena

    OdpovědětVymazat
  16. Ahojky Šárko,

    mrkni, prosím, na můj blog, máš tam překvapení.

    Chválím úžasnou kabelku a ty látky, vau. Jsi šikovná. A Tvá velikonoční výzdoba, teda, svůj styl máš hodně originální a nádherný.

    Pohodový den. Eva

    OdpovědětVymazat
  17. Teda Šárko!!!
    Ta se povedla.Je krásná a taky bych ji brala hnedka!!!!
    Žádná malá kabelička u mne nemá šanci...taky toho tahám sebou neskutečně moc.

    OdpovědětVymazat
  18. Jestli ty jsi Sar amater..tak teda fakt už nevím :-)) Moc se povedla..miluji tvou jasnou linku, krásnou čitelnost, ženskou eleganci...a co ještě...prostě všecičko. rosie

    OdpovědětVymazat
  19. Šárko,
    nemám slov ,snad jen KRÁSA,KRÁSA.....!!!!!
    Látka,štítek,provedení - úžasné jako vždy!!!!!
    Hezké tvořivé jaro!!!! Jitka

    OdpovědětVymazat
  20. Šárka, tak tá je čarovná!
    Krása...
    Obdivujem!

    OdpovědětVymazat
  21. je úžasná :-)
    krásný večer Alena
    http://swetthome.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  22. Krásná kabelka! Ty, Bellet i Liduška jste moc šikovné a já si aspoň objednám tu Marinu a popřemýšlím, zda bych tašku též nedokázala ušít. :-) Díky moc za inspiraci.

    OdpovědětVymazat
  23. Ta kabelka je skutečně překrásná, miluju kolekci Baazar style a nemám zatím doma ani centimetr ... krásný den Dita

    OdpovědětVymazat
  24. Krásný večer,
    všem velice děkuji za návštěvu a za pochvaly, moc si toho vážím.

    Jani, vůbec se šití neboj, podle Mariny to zvládneš, jsou v ní návody krok za krokem a kdyby náhodou sis opravdu nevěděla rady, přijď na "galerii", Belletka i ostatní holky Ti rády poradí.

    Mějte príma večer. Šárka

    OdpovědětVymazat
  25. Šárko, opravdu se Ti moc povedla!!!!
    Já budu ráda, když zvládnu Pepana :-D :-D :-D
    K.

    OdpovědětVymazat
  26. Šárko, nádherná kabelka. Tak velkou bych taky brala ;)
    Krásné slunečné ráno, Lucka
    P.s.: u mě na blogu je maličké překvapení...

    OdpovědětVymazat
  27. Šári, kabelka je úžasná s propracovanými detaily. Látka je též kouzelná.

    OdpovědětVymazat
  28. Katko, vůbec se neobávej a směle do kabelky, jak psala Belletka, zvířátka jsou určitě těžší na ušití než kabelka. Ať se daří!!!!

    Luci, děkuji, nakouknu.

    Jani, díky, jsem ráda, že se líbí.

    Krásný večer. Šárka

    OdpovědětVymazat
  29. Šári, velké aaaaaaach!!!!!
    Nádhera!!!!
    Zamiloval jsem se do ní, hned na první pohled :D

    Hezký dne
    Eva

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...