13. května 2014

Utěrka

Krásný večer přeji,

po delší době něco z šití.......utěrka z našeho kanafasu. Nadávno jsem ukazovala z tohoto kanafasu ubrus, ušila jsem i utěrku, ať to hezky ladí. Po vyprání pěkně saje vodu, jsem mile překvapená, že bude utěrka "funkční" a ne jen dekorační. Vyzkouším i z červeného kanafasu, na něj našiju kraječku.Myslím, že to taky nebude špatné :o))).




Ptáčka jarabáčka jsem dostala od mamky :o))).



Růžičková látka je z nové kolekce Slipper Roses od Tanya Whelan........má nej návrhářka.




Mějte krásné májové dny.

Šárka


10 komentářů:

  1. Milá Martinko,
    velmi děkuji. Pěkný večer. Šárka

    OdpovědětVymazat
  2. Šári, tak jsem nakoukla a hlavně jsem neodolala a objednala spoustu látk..už se budu moc těšit, co z nich ušiju..ráda se nechám inspirovat..tvá utěrka je úplně super..Přeji krásný den Inka

    OdpovědětVymazat
  3. Ja som tiez zatazena na utierky..tvoja je perfektna

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Ta utěrka je vážně pěkná, musím mrknout i na látky :))
    Pěkný den, Milena

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný den Šárko..
    Co dodat..krásné jemné,něžné,jako vždy..
    Děkuji za pohlazení oček a brzy se zastavím osobně..
    Brigit

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá báječně :). Taky bych nějaké nové potřebovala. Děkuji za tip ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Milá Inko,
    velmi děkuji za objednávku. Vážím si toho.

    Milá Janičko, Milenko, Brigitko a Martinko,
    moc děkuji.
    Pěkný večer. Šárka

    OdpovědětVymazat
  9. Hezoučká Šárí, povedla se ti:o), měj hezký večer, bez utírání nádobí:o), papa:o)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...