24. července 2011

lněný ubrousek






Před pár lety jsem si koupila několik lněný ručníků, že z nich ušiji polštářky. Moc se mi líbily červené proužky po stranách a sehnat takovou metráž je u nás snad nemožné. Nakonec šly ručníky "k ledu" :o))))).....až nyní jsem je vytáhla a původní záměr změnila. Budou z nich ubrousky a na každý vyšiji naše iniciály. Vzpomínáte na naše babičky, které měly výbavu vyšitou iniciálami? No, u mě je to tak trošku úsměvné, skoro po dvaceti letech manželství :o)))))) si sednout a tohle vyšívat :o))))))). Holt, s křížkem po funuse!!!









Krásný zbytek neděle.



15 komentářů:

  1. Ahoj Šárko,
    utěrky jsou naprosto dokonalé a iniciály jim dodaly velmi osobitý a originální vzhled!
    pa Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  2. Vladěnko,
    moc děkuji. Mám radost, že se líbí.

    pa pa hezký podvečer. Šárka

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Šárko, na manželství je nutné pořád pracovat ...i třeba výšivkou společných iniciál :o) Krásné dny přeji

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky Šári, utěrky jsou perfektní a souhlasím s Aranel, že na manželství je nutné neustále pracovat ... Krásný večer přeji. Jitka

    OdpovědětVymazat
  5. Opět krásný a přitom jednoduchý nápad :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Šárko, já to tedy nevidím jako s křížkem ...
    Je to moc hezké a navíc, po 2O letech pořád víš, čí seš :o) a to je paráda, ne!
    krásný večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Šárko,
    myslím, že to není "křížek po funuse". Spíš už teď stoprocentně víš, že nevyšíváš zbytečně. Představ si, že bys vyšívala výbavičku před těmi 20 lety, a ono by to nevyšlo (nedejbůh)...musela bys pak párat...škoda pak těch krásných ručníků...Takhle máš jistotu a navíc opravdu moc hezké ubrousky. ;-)
    Kouzlený večer i začátek týdne přeje Vivi ;-)

    OdpovědětVymazat
  8. Šári,super nápad.Krásný a jednoduchý.A v tvém podání dokonalý.Měj se.P.

    OdpovědětVymazat
  9. Šári,
    krásné... Taky jsem před pár lety koupila staré utěrky nebo ručníky v podobném ladění, dokonce už povyšívané :). I přes svůj věk jsou, tedy většinou, stále k používání, moc ráda si je věším v kuchyni, mají své kouzlo.
    Krásný nadcházející týden! M

    OdpovědětVymazat
  10. aHOJ ŠÁRKO!!!
    Myslím,že když jste to spolu vydrželi dvacet let,už snad žádné párání a přešívání nehrozí.
    Tak hurá do toho,protože to vypadá stylově a moc hezky!!!!

    OdpovědětVymazat
  11. Nádhera a s názorem se přidávám tady pod ty, co máš už napsané...krása

    OdpovědětVymazat
  12. Šári,
    podobné utěrky mám doma po babičce taky, s modrým a červeným proužkem. Nápad s iniciály je nádherný a žádný křížek po funuse tam nevidím. Jste šikulka.
    Žirafka

    OdpovědětVymazat
  13. Milá Šárko,
    Vyšité iniciály je moc dobrý nápad. Čisté a jednoduché ...
    Výsledek je krásný. Moc se mi to líbí :O)Pohodový celý týden, zdravím Soňa

    OdpovědětVymazat
  14. Šárko, to je krása, hned jsem si vzpomněla na svoji babičku, vyšívala mi iniciály na výbavu. Některé kousky mám dosud. Hezký den Majka

    OdpovědětVymazat
  15. Milá děvčátka, velice děkuji. Máte pravdu, na manželství se pracuje neustále!!!!

    krásný večer. Šárka

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...