26. listopadu 2010

Advent

Nejprve bych chtěla velmi poděkovat za váš ohlas na "Malé blogískové hrátky"....kdo má zájem, může se přidat, losování proběhne 29. 11. Moc si toho cením, děkuji za vaše nahlédnutí pod vánoční pokličku, opravdu zajímavé a poutavé čtení. Děkuji!!!!

Nedávno jsem zde ukazovala látky z kolekce Lumière de Noël by French General. Nakonec jsem přece jen do jedné z nich střihla:))))) a ušila poštářek podle časopisu Marina. Prostírka je zase ušitá z lněné látky z Koreje.



Jelikož jste se svěřily, jaké barvy ovládnou Vánoce u vás, sluší se, abych i já napsala, do jakých barev budeme doma ladit. Asi to nebude žádné překvapení.....směs červeno-vínové, lněné a bílé. Původně jsem plánovala přidat více bílé, ale nějak to nevyšlo:))), převládá opět vínová.




Letošní adventní "věnec" je rovný, hlavně z důvodu nedostatku místa......rodinní příslušníci...rozumějte manžel:))))...... si prý nemá ani kam postavit kávičku:)))))!!!!!
Chápete to??? :))))))))




Přeji pohodový adventní čas!!!!!
Šárka

14 komentářů:

  1. Šárinko, naprosto dokonalé a myslím, že je to prostě tvééé!!Tohle k tobě jde, to na tobě miluji :)). Krásný víkend, opět krásné šitíčko a vše kolem!!

    OdpovědětVymazat
  2. Drahá Šárko, tvé věci jsou kouzelné, sledujji je také na Fleru, nádherné kombinace barev a krásné aranže na fotkách. Chtěla jsem se zeptat, zda na Fler nepřibudou háčkováná červená srdíčka. Děkuji a krásný víkend.

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Šárko, Vánoce u vás budou krásné, stylové, vkusné, prostě by Sar! Musím se smát, občas nám ti chlapy do dekorování taky promluví, že :o)
    Pohodový večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky Šárko,

    Tvé fotečky mě pohladily po duši.. Jsou kouzelné. Máš cit pro jemnost a jednoduchost. Moc se mi to líbí.

    Pohodový den a báječný víkend celé rodině. Eva

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Šárko....Vaše barevné ladění je vážně moc moc krásné :-)))) Jednoduché čisté a především osobité...prostě krása.
    Já jsem včera měla pocit, žemi letos tvoření vůbec nejde, ale dnes jsme se s kamarádkami vydali na adventní dílnu a tak jsem si udělal pro sebe malý věneček na stůl a pro tchýňku adventní svícen...a te´d přemýšlím, zda to bylo tou milou společností či tím výborným vánočním punčem :-)))
    Jinak jsem si udělal na adventní svíčky do obýváku cedulky s čísly podle Vás...jen bych ještě potřebovala ten nádherný svícen z Vaší dnešní fotečky.....
    Děkuji za překrásnou inspiraci a přeju krásný, pohodový první advetní víkend...venda

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Šárko....Vaše barevné ladění je vážně moc moc krásné :-)))) Jednoduché čisté a především osobité...prostě krása.
    Já jsem včera měla pocit, že mi letos tvoření vůbec nejde, ale dnes jsme se s kamarádkami vydali na adventní dílnu, a tak jsem si udělala pro sebe malý věneček na stůl a pro tchýňku adventní svícen...a teď přemýšlím, zda to bylo tou milou společností či tím výborným vánočním punčem :-)))
    Zkusila jsem také na adventní svíčky do obýváku cedulky s čísly podle Vás...jen bych ještě potřebovala ten nádherný svícen z Vaší dnešní fotečky.....
    Děkuji za překrásnou inspiraci a přeju krásný, pohodový první adventní víkend...Venda

    OdpovědětVymazat
  7. Šárko,
    jak jinak než "NÁDHERA"!A ty krásné uzounké stužky na svíčkách....
    Hezký adventní čas. Jitka

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Šári, u mě vede ubrus, po podobném pořát někde pokukuji jen s černou barvou. Sna by to šlo namalovat:-). Měj se fajn a pozdravuj ode mě Pavlínku, gratuluji k jejímu poinu;-)

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Šárko!!!
    Krásné věcičky,moc povedené šitíčko.Tvoje vánoce budou určitě stylové a hezky vyladěné.
    Přeju příjemně strávenou první adventní neděli.Blanka

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné a jednoduché. Koníček je naprosto úžasnýýýýýýýýýýýý.
    Přeji krásný advent
    Kačka

    OdpovědětVymazat
  11. Milé dámy, moc děkuji za vaše slovíčka, vážím si vašich návštěv, děkuji!!!!

    Pěknou adventní neděli. Šárka

    OdpovědětVymazat
  12. Šári, to jsou tak nádherné fotečky!!!!
    Máš to moc krásné a ten koník- hmmm, do toho jsem se fakt zamilovala - jak jsem se zařekla, že už domů nic kupovat nebudu, tak po tomhle kousku se budu muset někde podívat! Fakt nádhera!
    Tak krásný advent, kamarádko moje :o)))
    pusík na nosík :o))) P.

    OdpovědětVymazat
  13. juj, to je dokonalost sama, Šári... já se jen kochám... d.

    OdpovědětVymazat
  14. Naprosto úchvatná adventní dekorace. Já teď brouzdám po netu a snažím se taky inspirovat. Kdyby měl někdo zájem, já se ještě inspiruji těmito dekoracemi

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...