7. října 2010

příprava na Vánoce

Když vidím na vašich blogíscích, že začínáte tvořit vánočně, musím se přiznat, že jsem i já začala.
Ušila jsem vlaječkovou girlandu, kterou jsem chtěla udělat už vloni, jenže ten čas......


Z kanafasu jsem ušila malého koníka na stromeček.

A z vínového kanafasu je ušitý pytlík na mikulášskou nadílku, sněhulák je vyšitý na tmavším lnu.



Ještě mám pár vánočních drobností, ty zase příště:)))))).......
Ráda bych všem poděkovala za další krásná ocenění, za krásná slůvka, co mi píšete......děkuji!!!!! Moc si toho cením.
Pěkný večer. Šárka

19 komentářů:

  1. ahoj Šárko!!!
    Tvoje vánoční tvoření je parádní.Líbí se mi to celé,navíc jsi zase všechno naprosto úžasně nafotila.
    Hodně mě inspiruješ,dokonce jsem začla "pižlat" lupínkovou pilkou tabulky z překližky.
    Děkuju za inspiraci,za nápady a za tvůj blog.Blanka

    OdpovědětVymazat
  2. Šárko, vyrobila si úžasné kousky! Girlanda, koník, sněhuláček, fakt paráda! Máš kouzelnou konvičku a věšáček, ten pane dělá parády!
    Měj krásný večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Sarka, krasne si si usila veci...ta grilanda nema chybu!! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Piękne ozdoby, konik bardzo mi się podoba :) Lubię Twój blog, często tutaj zaglądam :)

    OdpovědětVymazat
  5. Blaničko, za vše děkuji, teda pilka u Tebe už "vyhrává muziku", to je paráda, budu se těšit na Tvé věci. Ať se daří!!!

    Helenko, děkuji, jsi zlatá, že na mě myslíš, to mě potěšilo.

    Zuzanko, děkuji!!!

    Betsy Petsy, zdrowia i dziękuję, życzę miłego wieczoru!!!


    Pěknou dobrou noc!!!
    Šárka

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné vánoční dekorace, Šárko...doufám, že se snad přes ty spinkáčky dostanu troše vánočního šití i já :-).

    OdpovědětVymazat
  7. Šárko, moc krásné vkusné vánoční zdobení :o) koníček je kouzelný. Moc krásné a tvůrčí dny

    OdpovědětVymazat
  8. ŠÁRKO, TOLIK KRÁSNÝCH VĚCIČEK UŠITÝCH. LÍBÍ SE MI ÚPLNĚ VŠECHNO.
    TAK JSI MI DODALA CHUTI, TAKÉ NĚCO VYTVOŘIT.
    HEZKÝ SLUNÍČKOVÝ DEN. BOHDA

    OdpovědětVymazat
  9. Teda holky, ja jsem jeste nedodelala podzimni zatisi a vy me uz "zlobite"s vanocni vyzdobou:) Sarko, to tvoje je paradni. Ta policka je opravdu fotogenicka:) Girlanda je skvostna!!

    OdpovědětVymazat
  10. Šári, to sú už origoš vianočné aranžmánky:) Úžasné nápady krásne dotiahnuté do konca:)Gabi

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Sar, jako vždy krásné inspirace a skvělé nápady. Dovol abych Ti věnovala ocenění, je u mě na blogu. Přeji krásné podzimní dny. Petra

    OdpovědětVymazat
  12. Moc krásné dekorace. Koník na stromeček je parádní a girlanda je také výborný nápad. Budete to mít doma krásné :o)

    OdpovědětVymazat
  13. MILÁ ŠÁRKO, TO JE NÁDHERNÉ A KRÁSNÉ VÁNOČNÍ DEKORACE MOC SE MI LÍBÍ I JÁ UŽ MYSLÍM NA VÁNOCE UŽ TED SE TĚŠÍM JSEM JAK MALÉ DÍTĚ KRÁSNÉ POHODOVÉ DNY.
    ZDRAVÍ ADÉLA

    OdpovědětVymazat
  14. Šárinko neustále obdivuji Tvou jednoduchou krásu, cit pro detail, eleganci, kompozici, estetiku a čistotu a samozřejmě um si vše ušít, uplést, uháčkovat nebo vyřezat. Máš prostě talent a svůj styl. Vybočuješ ze stejnosti většiny blogů, které každým dnem přibývají a je pro mě potěšením a inspirací k Tobě chodit na návštěvu:-*.

    OdpovědětVymazat
  15. Holčičky zlaté,
    moc moc děkuji za vaše milé návštěvy a slova, která pohladí. Velmi si toho cením, děkuji.
    Sharko, Tobě děkuji obzvlášť, jsem celá dojatá, děkuji!!!!

    Krásný a pohodový večer. Šárka

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj Sarko,ty jsi ale dracice!!! Kouzelna vanocni dekorace a jako vzdy krasne naaranzovano a nafoceno.Diky,diky za inspiraci,nikdy nezklames......:))

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj Šári, s radostí k Tobě skoro každý den nahlížím. Tvé nápadité dekorace, dokonale vytvořené, to je prostě nádhera!
    Ráda se k Tobě vracím, měj krásný podzim
    Lennka

    OdpovědětVymazat
  18. Was für ein schöner Blog: wundervolle Arbeiten, tolle Fotos!
    Ich nehm dich mit auf meine Blogliste, damit ich alles Neue von
    dir sehen kann!1 OK???

    Liebe Grüße von
    anke

    OdpovědětVymazat
  19. Šárko tvoje vánoční dekorace jsou náprosto úžasné.....Marťa

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...