25. ledna 2010

ptáčci

Venku sice panuje třeskutá zima, já jsem už naladěna jarně a žádný mráz mě "nerozháže". Pustila jsem se do šití ptáčků, letošní jaro bych ráda ladila do lila barviček.

Na fotkách to asi moc vidět nebude, křidélka jsou vyšívané světloulince lila a tmavě lila, bavlnkou Anchor.


Detail křidélka....vyšité je zadním stehem, kytičky řetízkovým. Kdo by si rád vyšil takové kytičky a nezná tenhle steh, najde ho na mých stránkách tady http://sar.webgarden.cz/site-drobnosti , kde je i střih na ptáčka.
V podobném stylu chystám i srdíčka, na ty se můžete těšit zase někdy příště.
Přeji všem krásný den. Šárka

7 komentářů:

  1. vtaciky su krasnucke...uz aby tu jar privolali :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ti jsou nadherni Sarko,jen nekam odletet:))
    Nejspis se budu opicit a take si nejakeho "spichnu",diky za inspiraci.

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, děkuji:))).

    Moniko, jj spíchni, jsem šťastná, že někoho inspiruji, to mě těší dvojnásob.

    OdpovědětVymazat
  4. Něžnost sama :o) mokopa

    OdpovědětVymazat
  5. mokopko, vítám Tě:))) a děkuji.
    Šárka

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrý večer Šarko, ptáčci jsou krásní! Už se těším na srdíčka:)
    Pěkný večer
    Fleurette

    OdpovědětVymazat
  7. Hezký večer Fleurette, děkuji:))), srdíčka budou, už na nich pracuji.
    Šárka

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...