16. února 2020

Ze "zahrady"

Krásný večer,

nevím, zda nově vznikající a nedodělanou zahradu můžu vůbec nazvat zahradou.......to si ještě nějaký rok počkám. Vše si děláme sami, takže to jde pomalu. Ale zase se máme stále na co těšit. A hlavně ještě i měnit plány.

Růže Wellenspiel







Z druhé strany sušáku na prádlo mám růži Kolner Flora






Růže Eden Rose 85, tahle je moje nejmilejší. Mám ji vysazenou na více místech.








Další pokračování zase někdy příště.

Mějte se hezky.

Šárka

11 komentářů:

  1. Šárko, zahrada, to je věčný proces... Růže máš překrásné, úplně si mě posunula do léta... Moc se mi líbí ty skleněné koule, měla je v zahrádce moje babička, chci si je taky pořídit...
    Měj příjemné dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko,

      moc děkuji za pochvalu. Skleněné koule jsem u nás vůbec nemohla sehnat, nakonec mi je sestra koupila na Šumavě. Jsou nádherné.
      Pěkné dny. Šárka

      Vymazat
  2. Šárko,

    nádherné růže a zahrada bude určitě brzy ,jak si přeješ .
    Těším se na další fotky . Měj se hezky . J.

    OdpovědětVymazat
  3. Růže jsou kouzelné! Určitě se těšíte, až v létě zase pokvetou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katuško,

      moc děkuji, těším se velice.
      Pěkné dny. Šárka

      Vymazat
  4. U nás se letos bohužel žádná krásná zahrada nekoná, protože stavíme novou garáž. Pořídili jsme si druhé auto, tak je potřeba to někde ustájit. A protože manžel říkal, že by bylo dobré mít i nějaké skladovací prostory na pneumatiky, pojali jsme to ve velkém stylu. :) Jen ta zahrádka mě teda mrzí. Teď je to u nás spíš jak na staveništi.

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý den, objevila jsem váš blog náhodou a chci vám pochválit vaše růže, jsou přenádherné. Čím jsem starší, tím více tíhnu ke květinám jako z babiččiny zahrádky, letos budu mít poprvé svoje vlastní jiřinky a dost mě lákají i ty růže....Můžu se zeptat, zda jsou náročné na pěstování a zda se dají odrůdy, které máte vy sehnat i u nás? Ještě jsem se nikam moc nedívala, takže ze mě mluví neznalost:) Moc děkuji za vaši odpověď a přeji vám i vaší zahradě krásné jarní dny! Lenka

    OdpovědětVymazat
  6. Ty růže jsou tak nádherné. Ani nevíte, jak vám je závidím. Kdybyste viděla naši zahradu :-D . Někde hromada hlíny, jinde písek, drť... No hrůza. Mám jen malý květináč s kytkou u vrat a i ten pořád stěhuju :-D . Do Vánoc bychom se snad už konečně mohli nastěhovat, tak pak přijdou na řadu úpravy na zahradě a na ty už se těším. Prioritní je samozřejmě bydlení. Ono i na to padla hypotéka , kterou jsme si brali.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...