Po dlouhém váhání jsem se rozhodla založit si blog, mám sice svoje další stránky http://www.sar.webgarden.cz/ , které si ponechám, kvůli velkému množství fotek a hlavně návodů, předloh a střihů. Kdo bude mít zájem, může se podívat:))).



MŮJ E-SHOP S METRÁŽÍ A GALANTERIÍ http://www.sar-latky.cz/

25. května 2015

Růžičková......na drobnosti

Krásný večer,

vyzkoušela jsem našívací rámeček u háčkované peněženky :o))). Ozdobila jsem ji růžičkami. Ještě mám rozdělanou šedivou :o))).







Začala jsem háčkovat růžičky na věneček....ještě sehnat pěkný úzký šedivý věneček. Docela těžký úkol.




Mějte se krásně.

Šárka


9 komentářů:

ivana řekl(a)...

Krásná a zdařilá peněženka. VKusně sladěné, opravdu moc pěkné. Ivana

MICHAELA řekl(a)...

krásná!Michaela

Majka řekl(a)...

Šárko ta je nádherná. písnu ti mejlík.
krásný den Majka

Helena Davidová řekl(a)...

Šárko, s rámečkem jsem ještě nepracovala... Je to nádhera!
Pohodový večer, Helena

Laline Zacarkim řekl(a)...

LIndo Lindo

Anonymní řekl(a)...

Překrásná peněženka, kterou jsem pořídila dceři k narozeninám, byla nadšená :o),precizní práce, Šárko moc děkuji. Katka ♥

MADAM POLŠTÁŘKOVÁ řekl(a)...

Šárinko, kabelka je úžasná, moc se mi líbí. Měj se moc krásně a pá Lea

Lucka S. řekl(a)...

Nádherná, konečně jsem tento blog objevila, nekonečná inspirace a nápady...perfektní!!
Lucka

M.A.R.K.I řekl(a)...

Náááádhera !!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...