25. května 2015

Růžičková......na drobnosti

Krásný večer,

vyzkoušela jsem našívací rámeček u háčkované peněženky :o))). Ozdobila jsem ji růžičkami. Ještě mám rozdělanou šedivou :o))).







Začala jsem háčkovat růžičky na věneček....ještě sehnat pěkný úzký šedivý věneček. Docela těžký úkol.




Mějte se krásně.

Šárka


9 komentářů:

  1. Krásná a zdařilá peněženka. VKusně sladěné, opravdu moc pěkné. Ivana

    OdpovědětVymazat
  2. Šárko ta je nádherná. písnu ti mejlík.
    krásný den Majka

    OdpovědětVymazat
  3. Šárko, s rámečkem jsem ještě nepracovala... Je to nádhera!
    Pohodový večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Překrásná peněženka, kterou jsem pořídila dceři k narozeninám, byla nadšená :o),precizní práce, Šárko moc děkuji. Katka ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Šárinko, kabelka je úžasná, moc se mi líbí. Měj se moc krásně a pá Lea

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherná, konečně jsem tento blog objevila, nekonečná inspirace a nápady...perfektní!!
    Lucka

    OdpovědětVymazat
  7. farklı dekorasyon fikirleri için tıkla ilham al eviniiz daha az bütçeye dekore et! https://www.mydecorations.net/

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...