Po dlouhém váhání jsem se rozhodla založit si blog, mám sice svoje další stránky http://www.sar.webgarden.cz/ , které si ponechám, kvůli velkému množství fotek a hlavně návodů, předloh a střihů. Kdo bude mít zájem, může se podívat:))).



MŮJ E-SHOP S METRÁŽÍ A GALANTERIÍ http://www.sar-latky.cz/

16. února 2015

Předjarní výloha

Krásný večer přeji,

dělala jsem novou výlohu, kterou jsem ladila do růžovo-šedých barev. Nakonec jsem použila k dekoraci i ušitý košíko-pytlík :o))).




Mějte báječný večer.


Šárka


 

14 komentářů:

Kaiva L. řekl(a)...

Šárko, o kolo takové výlohy bych chtěla chodit do práce. Kochala by jsem se a obdivovala.
Iva

sar řekl(a)...

Milá Ivanko,
mnohokrát děkuji za pochvalu, moc mne potěšila :o))).
Šárka

Petra A. Řehová řekl(a)...

A já už mám krabičku, která do ní krásně pásne;-). P.

sar řekl(a)...

Péťo, jůůůů, těším se :o)))!!!!

Šárka

Inka Fejfušová řekl(a)...

Šárko, to je nádherný obchůdek. U výlohy bych asi dlouho nevydržela postávat, rychle bych šla asi dovnitř. V takovém obchůdku se tak nádherně nakupuje...krásné dny..Inka

Daška řekl(a)...

Šárko,máš krásnou výlohu a ten růžový medvídek se mi líbí.Snad zase někdy dorazím na nákup.Hezký den přeji Dáša

Daška řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
UTKANE Z PASJI řekl(a)...

Świetna wiosenna aranżacja wystawy, a pudełka w grochy są cudne:)

MICHAELA řekl(a)...

Máte to krásný,hned bych tam vlezla:-)).Krásný den..Míša

BARABASCA řekl(a)...

Šárko, škoda že nejste z našeho města. Byla bych tam pořád. Krásné miloučké aranžmá.
Martina

Majka řekl(a)...

Šári ta výloha je nádherná. jsem hodně zdaleka, ale až pojedu na svoji každoroční návštěvu do Domasl., tak se určitě stavím.
krásný den Majka

Tina řekl(a)...

Tak to je opravdu parádní!!! Škoda, že podobný obchodn není nablízku. Krásný den. Tina

Amelie řekl(a)...

Nádherná výloha, krásné výtvory. Košíkopytlík se mi moc líbí.

Lendule53 řekl(a)...

Krásnou ji máš Šárí♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...