5. prosince 2014

Vánoční tvoření a pozvánka

Krásný den všem přeji,

 letošní vánoční novinkou jsou uháčkované baněčky s vyšitou vločkou. Dají se pověsit na větvičku nebo na stromeček, ozdobit dárek i dózu.





Baňky jsem pověsila na stromeček, který mám ve výloze :o)))).



A jedna fotografie z obchůdku, vánočně ozdobené dveře :o))).







A to hlavní, co jsem především chtěla:
srdečně vás pozvat na Vánoční jarmark Pro dobrou věc 2014, který se uskuteční v sobotu 6. 12. v penzionu v Roubenka na Horním Sklenově.
Můžete se těšit na krásnou atmosféru lašských Vánoc.






A moje tvoření na Vánoční jarmark. Koníci, prasátka, medvídci, srdíčka, háčkované baňky i prostírky, ptáčci.... Ušila jsem i vlaječkové girlandy.







Mějte pohodové adventní dny.

Šárka

 

14 komentářů:

  1. Šárko,
    to je zase krása !!! Jsi moc šikovná!!!!
    Ráda bych i na jarmark ,ale jsem zítra v OV. Hezký advent........
    J.

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Jituško,
    moc Tě zdravím. A velmi děkuji za pochvalu.
    Já jsem zítra zase v práci, ale odpoledne bych se na jarmark ráda podívala.
    Měj krásný převánoční čas. Šárka

    OdpovědětVymazat
  3. Překrásné vánoční tvoření.

    OdpovědětVymazat
  4. Šári, to je taková krása. Ta výloha, dveře, tvoření. A o baňkách ani nemluvím, jednoduché a překrásné.
    Když na mě je ten jarmark dost z ruky. Škoda.
    krásný adventní čas Majka

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné vánoční tvoření,moc milé dárečky.Přejji Vám krásný adventní čas.
    Zuzka

    OdpovědětVymazat
  6. Nádhera, nemám slov...
    Krásné dny přeji

    OdpovědětVymazat
  7. Zrobiłaś piekne ozdoby świąteczne i udekorowałaś wystawę sklepu, szkoda,że nie moge być na kiermaszu:)pozdrawiam Beata

    OdpovědětVymazat
  8. Šárko....kouzelné tvoření, vždycky se u Tebe pokochám.Škoda, že tvůj nádherný obchůdek nemám trochu blíž.
    Přeji Ti krásný a poklidný adventní čas.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  9. Nádhera, škoda jen že tak z ruky ale jednou.... krásný adventní čas přeji a ať se jarmark vydaří :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Šárko, děkuji za pozvání, určitě tam bude skvělá atmosféra, tvoje baněčky jsou nádherné, krásně příjemný advent. Iva

    OdpovědětVymazat
  11. Milá Šárko, přemýšlela jsem, co mám k příspěvku napsat. Jenže jsem nevymyslela nic originálnějšího než toto: Nádhera! Krásný advent! Radka

    OdpovědětVymazat
  12. Na scynście, na zdrowie, na to Boze Narodzenie, na tyn Nowy Rok!
    Sypnym po wos owsa ziorkiym, z nadchodzoncym nowym rokiem.
    Niek z ziorka rośnie miarka, za koździutkim siywcy krokiem.
    Zebyście mieli chleba, kielo wom trzeba,
    Zebyście mieli cielicek, jako w lesie jedlicek.
    Zebyście mieli owiecek, kielo w kopcu mrowiecek.
    Zebyście mieli wołków, kielo w płocie kołków.
    Zeby były konie zbrojne, zeby było krowy dojne.
    Zeby były hrube kłosy, coby nik nie chodziył bosy.
    Zeby sie chowały dzieciontka, cielontka i prosiontka.
    Zebyście byli weseli, jako w niebie janieli.
    Życzy Dorota :)

    OdpovědětVymazat
  13. Všetko dobré v roku 2015!

    Gabriela

    OdpovědětVymazat
  14. Ty baňky jsou nádherné a stromeček celkově také.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...