Po dlouhém váhání jsem se rozhodla založit si blog, mám sice svoje další stránky http://www.sar.webgarden.cz/ , které si ponechám, kvůli velkému množství fotek a hlavně návodů, předloh a střihů. Kdo bude mít zájem, může se podívat:))).



MŮJ E-SHOP S METRÁŽÍ A GALANTERIÍ http://www.sar-latky.cz/

30. října 2014

Opět puntíky.....

Krásný večer,

další puntíky háčkované jsou tu :o)))), nyní červené. Ještě háčkuji modré, nějak mne ty puntíky "chytily" :o))).





Mějte se báječně.

Šárka

11 komentářů:

Jana řekl(a)...

Šárko, moc hezká barevná kombinace. Mně se moc líbila i ta šedá a růžová, ale tahle je už taková vánoční.Hezký večer, Jana

sar řekl(a)...

Milá Janičko,
moc děkuji. Máš pravdu, vypadá vánočně :o))).
Pěkný večer. Šárka

paula pearls řekl(a)...

pięknie!

Jane33 řekl(a)...

Paci sa mi to velmi....asi skusim urobit zo zvyskov priadzi

Maria vimercati řekl(a)...

Che allegria queste presine!!
Baci Maria
maria-mylittledream.blogspot.it

UTKANE Z PASJI řekl(a)...

prześliczne są te ściereczki w grochy:)

UTKANE Z PASJI řekl(a)...

prześliczne są te ściereczki w grochy:)

Ljubinka řekl(a)...

Beautiful,very cute!
Happy weekend,greetings.

brydzia řekl(a)...

Przepiękne są te podkładki w kropeczki. Wyglądają jak kapelusiki muchomorków;) Podobają mi się również ściereczki różowe i szare z poprzedniego postu. Są cudowne !!!
Pozdrawiam serdecznie !

Roberta Mendes řekl(a)...

Hi, I love your craft, is beauty, I love a colors, I follow your blog, hugs from Brazil.
Visit my blog - Tita Carré - free patterns crochet

Lucie P. řekl(a)...

Dobrý den,

mohla bych Vás poprosit o poslání návodu na tuto chňapku? Jestli nějaký máte tedy a jestli je posíláte:) jsou moc krásný.. Děkuji Lucka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...