Po dlouhém váhání jsem se rozhodla založit si blog, mám sice svoje další stránky http://www.sar.webgarden.cz/ , které si ponechám, kvůli velkému množství fotek a hlavně návodů, předloh a střihů. Kdo bude mít zájem, může se podívat:))).



MŮJ E-SHOP S METRÁŽÍ A GALANTERIÍ http://www.sar-latky.cz/

13. března 2014

Dečka

Pěkný večer,

původně jsem začala háčkovat podsedák na štokrli........nakonec je z něj dečka na stůl :o)))))))).







Mějte krásné dny!


Šárka

14 komentářů:

Monika řekl(a)...

Nadherna! Bila, podle mne, nema konkurenci a s kaleidoskopem dalsich barev se uplatni v kazdem interieru ;)

Věrka řekl(a)...

krásné

Jana řekl(a)...

Moc krásná, já jsem právě podobný sedák na štokrle dokončila:)

Jitka řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Jitka řekl(a)...

Ahoj Šári, dečka je moc povedená a i když by štokrleti takovýto krásný podsedák určitě slušel, tak na stole si ji víc užiješ. Přeji krásný víkend. pa Jitka

Martina Škutková řekl(a)...

Krásné, a ty hrníčky skvělé :-)

Dagmar řekl(a)...

Moc hezká dečka, bílá jí dává něžnost a barvičky uvnitř veselost jara. :-)Šárko,prosím, jak máš čtverečky pospojované? Pěkný víkend. :-)

Amelie řekl(a)...

je krásná

www řekl(a)...

cool !

M.A.R.K.I řekl(a)...

Šári, je nádherná !!!! Marki

Anna Ducháčková řekl(a)...

Milá Šárko, dečka je kouzelná. Anny

Helena řekl(a)...

A je moc krásná Šárko!
Posílám pozdravy, Helena

sar řekl(a)...

Milá děvčátka,
moc děkuji za krásné ohlasy a pochvaly. Děkuji!

Dášo, rovnou v poslední řadě spojuji čtverečky pevným očkem.

Mějte se krásně. Šárka

elektryk Piaseczno řekl(a)...

Bardzo ciekawe miejsce oraz bardzo dobrze czyta się twoje wpisy :) Czekam na kolejne oraz zapraszam do mnie na moją strone on-line - prawdopodobnie jeszcze nie raz tu wejde poczytać twoje teksty ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...