23. září 2012

Podzim a nové polštářky

Pěkný nedělní podvečer!

U nás doma podzimně naladěno, letos tak trošku růžově, okouzlil mě totiž vřes světlounce růžovo-bílý. A k němu jsem ušila polštářky, jeden s růžemi......látka pochází z dílny Cabbages and Roses a druhý polštářek je z lněné látky s červenou tištěnou křížkovou výšivkou, kterou mám nově v e-shopu http://www.sar-latky.cz/www-sar-latky-cz/eshop/22-1-NOVINKY/0/5/550-LEN-PRIRODNI-tistena-vysivka-cervena . Myslím, že polštářky k sobě hezky ladí.








 Na těchto fotkách snad uvidíte přes vřesové roští polštářky :o)))))).






Přeji všem krásný podzimní čas.




20 komentářů:

  1. Překrásné! Takový něžný přechod k podzimu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Šárinko, moc tě zdravím a kochám se a kochám - máš nádherný, růžový podzim!
    Přeju hezké dny, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Reny, Helenko,
    mnohokrát děkuji, jsem ráda, že se růžový podzim líbí.

    Mějte se hezky.
    pa Šárka

    OdpovědětVymazat
  4. Šári, jsi kouzelnice, víš to? Krásně sladěno, nikdy nezklameš a jis žena na správném místě se vším, co děláš;-) Ať se daří a krásný podzim, mnoho pozdravů

    OdpovědětVymazat
  5. Šárko polštářky jsou kouzelné a vřes se mi moc líbí-mě letos okouzlil ten stejný-mám ho v kuchyni na stole:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Šárko, máš to nádherné, sladěné, jemné, moc příjemné zákoutí! Měj se hezky, Jana

    OdpovědětVymazat
  7. Milá moje.... krásný podzim :o))))
    P.

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Šári, máš ti všechno moc a moc krásné!!!! Přeji příjemné podzimní dny.

    OdpovědětVymazat
  9. To je krásný podzim a polštářky jsou teda něžnost sama

    OdpovědětVymazat
  10. Milá Šári, krásné, romantické a nádherné. Moc se mi líbí ten polštářek s volánky a vlastně všechny :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Nejen polštářky, ale i vřesy jsou moc pěkné!

    OdpovědětVymazat
  12. Rozkošné!!!
    ..furt se do FM nemůžu vybrat, a to už je léto fuč!...chjo..

    OdpovědětVymazat
  13. Šárko,
    krásně ušito i naaranžováno :-)
    Já už mám také objednáno na závěsy , ale jak tak koukám budu muset ještě přiobjednat minimálně na jeden polštářek ;-)

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Šárko, u tebe je krásně růžově. Vřes sladěný s polštářky, nádhera !!!
    Přeji ti hezké podzimní dny, Jitka

    OdpovědětVymazat
  15. Nádherné podzimní růžové snění....
    Krásný podzim přeji, Maru

    OdpovědětVymazat
  16. Milá Šárko, už se opět chystám na objednávku u Vás. Nápad mám zatím v hlavě, tzn., jen co vše poměřím, už jsem na Vašich stránkách. Prozatím na mém blogu na Vás čeká překvapení...je jen a jen Vaše. Krásný den prosycený láskou. Věrka

    OdpovědětVymazat
  17. Šáry, tož to mi uniklo;-D. Polštáriky jsou luxusní! Tyhle jemné barvičky včulajky taky můžu:o). Kouzelné fotky. Čuky Míša

    OdpovědětVymazat
  18. Vyzkoušej také palety, jdou s nima vykouzlit hodně zajímavý dekorace jako závěsné květináče s přihrádkami apod, viz http://www.herus-palety.cz/ vypadá to moc dobře

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...