Po dlouhém váhání jsem se rozhodla založit si blog, mám sice svoje další stránky http://www.sar.webgarden.cz/ , které si ponechám, kvůli velkému množství fotek a hlavně návodů, předloh a střihů. Kdo bude mít zájem, může se podívat:))).



MŮJ E-SHOP S METRÁŽÍ A GALANTERIÍ http://www.sar-latky.cz/

23. září 2012

Podzim a nové polštářky

Pěkný nedělní podvečer!

U nás doma podzimně naladěno, letos tak trošku růžově, okouzlil mě totiž vřes světlounce růžovo-bílý. A k němu jsem ušila polštářky, jeden s růžemi......látka pochází z dílny Cabbages and Roses a druhý polštářek je z lněné látky s červenou tištěnou křížkovou výšivkou, kterou mám nově v e-shopu http://www.sar-latky.cz/www-sar-latky-cz/eshop/22-1-NOVINKY/0/5/550-LEN-PRIRODNI-tistena-vysivka-cervena . Myslím, že polštářky k sobě hezky ladí.








 Na těchto fotkách snad uvidíte přes vřesové roští polštářky :o)))))).






Přeji všem krásný podzimní čas.




20 komentářů:

Reny řekl(a)...

Překrásné! Takový něžný přechod k podzimu :)

Helena řekl(a)...

Šárinko, moc tě zdravím a kochám se a kochám - máš nádherný, růžový podzim!
Přeju hezké dny, pa Helena

sar řekl(a)...

Reny, Helenko,
mnohokrát děkuji, jsem ráda, že se růžový podzim líbí.

Mějte se hezky.
pa Šárka

Baloska řekl(a)...

Pięknie i jesiennie.

Sharka řekl(a)...

Šári, jsi kouzelnice, víš to? Krásně sladěno, nikdy nezklameš a jis žena na správném místě se vším, co děláš;-) Ať se daří a krásný podzim, mnoho pozdravů

MIchaela Staňková řekl(a)...

Šárko polštářky jsou kouzelné a vřes se mi moc líbí-mě letos okouzlil ten stejný-mám ho v kuchyni na stole:-)

Janusa řekl(a)...

Šárko, máš to nádherné, sladěné, jemné, moc příjemné zákoutí! Měj se hezky, Jana

pavla řekl(a)...

Milá moje.... krásný podzim :o))))
P.

Jitka řekl(a)...

Ahoj Šári, máš ti všechno moc a moc krásné!!!! Přeji příjemné podzimní dny.

U Vincenta řekl(a)...

To je krásný podzim a polštářky jsou teda něžnost sama

Alena řekl(a)...

Milá Šári, krásné, romantické a nádherné. Moc se mi líbí ten polštářek s volánky a vlastně všechny :-)

Ivana řekl(a)...

Nejen polštářky, ale i vřesy jsou moc pěkné!

Lenka řekl(a)...

Rozkošné!!!
..furt se do FM nemůžu vybrat, a to už je léto fuč!...chjo..

LUNA řekl(a)...

Beautiful!

Ilona Ř. řekl(a)...

Šárko,
krásně ušito i naaranžováno :-)
Já už mám také objednáno na závěsy , ale jak tak koukám budu muset ještě přiobjednat minimálně na jeden polštářek ;-)

Jitka řekl(a)...

Ahoj Šárko, u tebe je krásně růžově. Vřes sladěný s polštářky, nádhera !!!
Přeji ti hezké podzimní dny, Jitka

Maru řekl(a)...

Nádherné podzimní růžové snění....
Krásný podzim přeji, Maru

carolina mia řekl(a)...

Milá Šárko, už se opět chystám na objednávku u Vás. Nápad mám zatím v hlavě, tzn., jen co vše poměřím, už jsem na Vašich stránkách. Prozatím na mém blogu na Vás čeká překvapení...je jen a jen Vaše. Krásný den prosycený láskou. Věrka

Mimoska řekl(a)...

Šáry, tož to mi uniklo;-D. Polštáriky jsou luxusní! Tyhle jemné barvičky včulajky taky můžu:o). Kouzelné fotky. Čuky Míša

Anonymní řekl(a)...

Vyzkoušej také palety, jdou s nima vykouzlit hodně zajímavý dekorace jako závěsné květináče s přihrádkami apod, viz http://www.herus-palety.cz/ vypadá to moc dobře

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...