8. listopadu 2011

vánoční těšení

O víkendu jsem šila a trošku vánočně nazdobila obchůdek, ale opravdu jen lehce, stále je krásné teplé počasí, které tu správnou vánoční náladu nenavodí. Tady je pár fotek......





Krásné těšení se na Advent.




30 komentářů:

  1. Šárinko náááádhera, srdíčková girlanda je úžasná. Hrozná škoda, že máš krámek daleko, dyla bych tam pečená vařená...chi chi papááá
    i Tobě přeji krásné těšení na advent Zuzka morkusovic

    OdpovědětVymazat
  2. Šárko, opět nádhera!!! Miluju kombinaci červené a bílé a jinak si už ani vánoce nedokážu představit. Chystám se na polštářky ze stejné látky, vidím, že jsem dobře nakoupila, vypadá to úúúžasně :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Zuzanko, Haničko, Lucinko, zlatíčka moje, děkuji. Moc děkuji!!!!

    Pěknou dobrou noc. Šárka

    OdpovědětVymazat
  4. Teda Sarko, obchudek plny kouzel. Skritkove Pixie, srdcatova girlanda, vyrobky od medvidka .... no obchudek jedna basen. Drzim palce Misa z kopcu

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Šárko, obchůdek jak z pohádky!!! No kdybych dělala v takovém obchůdku, tak by se mi nechtělo z práce ani domů, museli by si pro mě chodit;o)))). Máš to nádherně učmaněné. Už abych čmuchlila peníze, až pojedeme kolem.

    OdpovědětVymazat
  6. Šárinko neskutečná krása ta látečka s těmi hvězdami je božská pokud jí máš v obchůdku-hned se jdu mrknout tak jdu do ní:-)moc chválím,nádhera,snad jednou i já do tvého obchůdku dorazím!Michaela

    OdpovědětVymazat
  7. Šárinko,to je nádherné!To je obchůdek jako z pohádky!Jste kouzelnice!Děkuji za nahlédnutí!Béééé já bych k Vám tak ráda šla nakupovat!Proč jste tak daleko.Joooo asi už vím!Já bych tam byla víc než doma!Hi,hi,hi,přeji krásný den!Dáša

    OdpovědětVymazat
  8. Šári,
    těším se s Tebou a přeju hezký den :).
    Mariana

    OdpovědětVymazat
  9. Sár,
    moc pěkné vánoční dekorace , moc pěkný obchůdek, myslím, že zákaznice se jen pohrnou :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Šári to je krása. Ten červenobílý polštář, fakt nemám slov. Ta kombinace je překrásná. Taky ti přeju krásné těšení na advent, já se teda těším moc. Majka

    OdpovědětVymazat
  11. Milá Šárko, ty si mě tak krááásně naladila! Děkuji a přeju ti hodně nadšených zákaznic.
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  12. Ach... a achala by som pri každej Tvojej fotke a každom Tvojom blogu! Ako vždy vkusné, so zmyslom pre harmóniu, čistotu, jednoducho krása!

    OdpovědětVymazat
  13. Šárko,je to krása!!!
    Na advent se myslím už všichni těšíme
    a nasáváme předvánoční atmosféru i tady u tebe.
    Šárko,přeju ti spoustu prima nápadů!!!

    OdpovědětVymazat
  14. Šárinko, obchůdek je boží!!!! Škoda, že jsi tak daleko, hned bych vyrazila na nákupy :o)

    OdpovědětVymazat
  15. Šárko,
    nádherně vyzdobený obchůdek s krásným zbožím!!!!!Zákazníci se jen poženou...........
    Hezký ,už téměř předvánoční čas. Jitka

    OdpovědětVymazat
  16. Dobrý den Šárko moooooooooooooooc krásné, ostatně není se čemu divit u vás to ani jinak nejde :o) Chtěla jsem se zeptat, vy máte obchůdek a kde? krásný den MArkéta

    OdpovědětVymazat
  17. Šári to musí být taková nádhera!!!Přimlouvám se i za foto z větší dálky:-D! Ať se daří a spoustu zákaznic, papa

    OdpovědětVymazat
  18. Šárko, je to opravdová nádhera ! Nejvíc mě dostávají ta čísla s červeným vzorkem .... Strašně moc ráda bych do obchůdku zašla, ale mám to hrozně daleko. Tak budu nakukovat alespoň virtuálně :-). Ať se daří ! Lucka

    OdpovědětVymazat
  19. Šári, obchůdek máš opravdu kouzelný a škoda, že nejsi blíž, abych ho mohla vidět "na živo". Krásný den. pa pa Jitka

    OdpovědětVymazat
  20. I love your blog
    congratulations
    from Chile
    c@

    OdpovědětVymazat
  21. Moc krásné!! Už se nám to krátí.... :) M.

    OdpovědětVymazat
  22. Sarko, obchudek vypada nadherne, je to pastva pro oci, jen skoda, ze jsem tak daleko! Krasne jsi me svatecne naladila, uz se tesim, co nam ukazes priste, ahoj, Monika.

    OdpovědětVymazat
  23. Šári, obchůdek vypadá moc krásně :-) Krásně barevné a veslé.
    Alča

    OdpovědětVymazat
  24. Milá děvčátka,
    od srdíčka děkuji, jste zlatíčka, mám velikou převelikou radost, že se líbí. Děkuji!!!!

    Michaelko, ta látka je z Ikea.

    Markétko, obchůdek mám ve frýdku-Místku. A moc děkuji za pochvalu.

    Krásné pondělí přeji!!!!
    Šárka

    OdpovědětVymazat
  25. Šárko,
    nádherné vánoční zdobení!
    Krásné fotky!
    Měj pěkný večer
    L.

    OdpovědětVymazat
  26. lovely blog, so cozy and nice... I follow you.
    kisses,

    Cristina

    OdpovědětVymazat
  27. Milá Šárko,
    ještě jednou moc děkuji za dárek srdíčko! ( úplně jste mne tím vyvedla z míry v obchůdku ... ).
    Musím s pravdou ven a napsat, že srdíčko už překročilo hranice ČR a je teď v malinkém domečku v Nizozemí, kam odcestovalo společně s mou dcerou.
    Přejeme krásné, Adventní dny a zdraví moc a moc Hanka :-)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...