Po dlouhém váhání jsem se rozhodla založit si blog, mám sice svoje další stránky http://www.sar.webgarden.cz/ , které si ponechám, kvůli velkému množství fotek a hlavně návodů, předloh a střihů. Kdo bude mít zájem, může se podívat:))).



MŮJ E-SHOP S METRÁŽÍ A GALANTERIÍ http://www.sar-latky.cz/

8. listopadu 2011

vánoční těšení

O víkendu jsem šila a trošku vánočně nazdobila obchůdek, ale opravdu jen lehce, stále je krásné teplé počasí, které tu správnou vánoční náladu nenavodí. Tady je pár fotek......





Krásné těšení se na Advent.




31 komentářů:

morkusovic řekl(a)...

Šárinko náááádhera, srdíčková girlanda je úžasná. Hrozná škoda, že máš krámek daleko, dyla bych tam pečená vařená...chi chi papááá
i Tobě přeji krásné těšení na advent Zuzka morkusovic

cha řekl(a)...

Šári, ty jsi kouzelnice:)

Lucka řekl(a)...

Šárko, opět nádhera!!! Miluju kombinaci červené a bílé a jinak si už ani vánoce nedokážu představit. Chystám se na polštářky ze stejné látky, vidím, že jsem dobře nakoupila, vypadá to úúúžasně :-)

sar řekl(a)...

Zuzanko, Haničko, Lucinko, zlatíčka moje, děkuji. Moc děkuji!!!!

Pěknou dobrou noc. Šárka

Michaela řekl(a)...

Teda Sarko, obchudek plny kouzel. Skritkove Pixie, srdcatova girlanda, vyrobky od medvidka .... no obchudek jedna basen. Drzim palce Misa z kopcu

Mimoska řekl(a)...

Milá Šárko, obchůdek jak z pohádky!!! No kdybych dělala v takovém obchůdku, tak by se mi nechtělo z práce ani domů, museli by si pro mě chodit;o)))). Máš to nádherně učmaněné. Už abych čmuchlila peníze, až pojedeme kolem.

michaela řekl(a)...

Šárinko neskutečná krása ta látečka s těmi hvězdami je božská pokud jí máš v obchůdku-hned se jdu mrknout tak jdu do ní:-)moc chválím,nádhera,snad jednou i já do tvého obchůdku dorazím!Michaela

Anonymní řekl(a)...

Šárinko,to je nádherné!To je obchůdek jako z pohádky!Jste kouzelnice!Děkuji za nahlédnutí!Béééé já bych k Vám tak ráda šla nakupovat!Proč jste tak daleko.Joooo asi už vím!Já bych tam byla víc než doma!Hi,hi,hi,přeji krásný den!Dáša

Mariana řekl(a)...

Šári,
těším se s Tebou a přeju hezký den :).
Mariana

Ilona D. řekl(a)...

Sár,
moc pěkné vánoční dekorace , moc pěkný obchůdek, myslím, že zákaznice se jen pohrnou :-)

Anonymní řekl(a)...

Šári to je krása. Ten červenobílý polštář, fakt nemám slov. Ta kombinace je překrásná. Taky ti přeju krásné těšení na advent, já se teda těším moc. Majka

Helena řekl(a)...

Milá Šárko, ty si mě tak krááásně naladila! Děkuji a přeju ti hodně nadšených zákaznic.
Moc zdravím, Helena

Barborka řekl(a)...

Ach... a achala by som pri každej Tvojej fotke a každom Tvojom blogu! Ako vždy vkusné, so zmyslom pre harmóniu, čistotu, jednoducho krása!

Blanka-www.tocomebavi.blog.cz řekl(a)...

Šárko,je to krása!!!
Na advent se myslím už všichni těšíme
a nasáváme předvánoční atmosféru i tady u tebe.
Šárko,přeju ti spoustu prima nápadů!!!

pavla řekl(a)...

Šárinko, obchůdek je boží!!!! Škoda, že jsi tak daleko, hned bych vyrazila na nákupy :o)

Anonymní řekl(a)...

Šárko,
nádherně vyzdobený obchůdek s krásným zbožím!!!!!Zákazníci se jen poženou...........
Hezký ,už téměř předvánoční čas. Jitka

... andělské snění ... řekl(a)...

Dobrý den Šárko moooooooooooooooc krásné, ostatně není se čemu divit u vás to ani jinak nejde :o) Chtěla jsem se zeptat, vy máte obchůdek a kde? krásný den MArkéta

Stefania řekl(a)...

Molto grazioso il tuo blog
ciao

Sharka řekl(a)...

Šári to musí být taková nádhera!!!Přimlouvám se i za foto z větší dálky:-D! Ať se daří a spoustu zákaznic, papa

Anonymní řekl(a)...

Šárko, je to opravdová nádhera ! Nejvíc mě dostávají ta čísla s červeným vzorkem .... Strašně moc ráda bych do obchůdku zašla, ale mám to hrozně daleko. Tak budu nakukovat alespoň virtuálně :-). Ať se daří ! Lucka

Jitka řekl(a)...

Šári, obchůdek máš opravdu kouzelný a škoda, že nejsi blíž, abych ho mohla vidět "na živo". Krásný den. pa pa Jitka

☼Carolina Artesanías☼ řekl(a)...

I love your blog
congratulations
from Chile
c@

Martina (sweethome-countryhome) řekl(a)...

Moc krásné!! Už se nám to krátí.... :) M.

Monika řekl(a)...

Sarko, obchudek vypada nadherne, je to pastva pro oci, jen skoda, ze jsem tak daleko! Krasne jsi me svatecne naladila, uz se tesim, co nam ukazes priste, ahoj, Monika.

Alena řekl(a)...

Šári, obchůdek vypadá moc krásně :-) Krásně barevné a veslé.
Alča

sar řekl(a)...

Milá děvčátka,
od srdíčka děkuji, jste zlatíčka, mám velikou převelikou radost, že se líbí. Děkuji!!!!

Michaelko, ta látka je z Ikea.

Markétko, obchůdek mám ve frýdku-Místku. A moc děkuji za pochvalu.

Krásné pondělí přeji!!!!
Šárka

Magda řekl(a)...

Wonderful photos :-)

Lucie řekl(a)...

Šárko,
nádherné vánoční zdobení!
Krásné fotky!
Měj pěkný večer
L.

La casa con encanto řekl(a)...

lovely blog, so cozy and nice... I follow you.
kisses,

Cristina

Amelie řekl(a)...

to je nádhera.

Anonymní řekl(a)...

Milá Šárko,
ještě jednou moc děkuji za dárek srdíčko! ( úplně jste mne tím vyvedla z míry v obchůdku ... ).
Musím s pravdou ven a napsat, že srdíčko už překročilo hranice ČR a je teď v malinkém domečku v Nizozemí, kam odcestovalo společně s mou dcerou.
Přejeme krásné, Adventní dny a zdraví moc a moc Hanka :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...