14. října 2011

vánoční vyšívání - 2. díl

Pokračuji ve slíbeném vánočním vyšívání, opět jsem písmo vyšila podle staré francouzské předlohy. Jsou to jednoduchá adventní srdíčka, šitá ručně.


















Krásný víkend.



19 komentářů:

  1. Jůůů Ahoj moc se mi líbí poslední fotečka:))Krásná práce!
    pa Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherná adventní srdíčka. Bezva nápad :-) Marie.

    OdpovědětVymazat
  3. Piękne serduszka,ślicznie wyhaftowałaś

    OdpovědětVymazat
  4. Šári, ty jsi tak šikovná - opět je to nádherná práce. Krásný víkend. pa Jitka

    OdpovědětVymazat
  5. Zdravím Vás Šárko. Moc se mi líbí Váš obchůdek. A´t se daří. Jen mi hlava nebere, jak to všechno stíháte:-)). Tvoříte samé nádhery. Ahanka

    OdpovědětVymazat
  6. 3ári krása,srdíček není nikdy dost v jakémkoliv období-ty jsou pro nás pro všechny srdeční záležitostí:-)ta tvá jsou nádherná!Michaela

    OdpovědětVymazat
  7. Šárko, moc krásné fotečky. Krásný víkend .... Věra

    OdpovědětVymazat
  8. Šári,
    jsou nádherná. Zaujalo mě, že jsou na okrajích proužkovaná, nemohla jsem přijít na to, proč... :) To je chytré! Prosvítá proužek z druhé strany, úžasný detail!
    Přeju krásný víkend! M

    OdpovědětVymazat
  9. Šárko,
    obdivuji ,jak vše stíháš a tvoříš stále takovou nádheru!!!!
    Hezký podzim. Jitka

    OdpovědětVymazat
  10. Tak ty jsou - nádherná srdíčka, hodně inspirativní, možná, že se také překonám.
    Hezkou neděli
    Iva

    OdpovědětVymazat
  11. Šárko, jsou úžasně elegantní!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  12. Dobrý den Šáry.Nedá mi to,ale mě se prostě líbí vše,co vytvoříte,ušijete,uháčkujete.A i tyto srdíčka No 1.... se mi moc líbí.Mám prosím dotaz,šly by vyšít i křížkovým vzorem? Zkusila bych je vyšívat u nás v práci s našimi klienty.Byla by jste tak hodná,mohla bych poprosit o zaslání rozkresu? Děkuji za ochotu,Eva
    evalentilka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Šári,
    ještě jednou nahlížím k srdíčkům :).
    Moc děkuji za semínka, tak nádherně byla zabalená!
    Přeju krásný víkend :) M

    OdpovědětVymazat
  14. Šáry jsou krásné, mohla bych také poprosit o předlohu. Adresa magdalena.hlavkova@seznam.cz.
    Jinak držím palce s obchůdkem, škoda, že to máme takhle z ruky jinak bych tam byla pečená vařená:)
    Přeji krásný advent Majda

    OdpovědětVymazat
  15. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  16. Dobrý den Šárko vaše stránky jsou vážně něžné a romantické a pohádkové aaaaa
    Přeji Krrrásné a rrradostné prožití svátků vánočních plné pohody a klidu.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...