Po dlouhém váhání jsem se rozhodla založit si blog, mám sice svoje další stránky http://www.sar.webgarden.cz/ , které si ponechám, kvůli velkému množství fotek a hlavně návodů, předloh a střihů. Kdo bude mít zájem, může se podívat:))).



MŮJ E-SHOP S METRÁŽÍ A GALANTERIÍ http://www.sar-latky.cz/

14. října 2011

vánoční vyšívání - 2. díl

Pokračuji ve slíbeném vánočním vyšívání, opět jsem písmo vyšila podle staré francouzské předlohy. Jsou to jednoduchá adventní srdíčka, šitá ručně.


















Krásný víkend.



19 komentářů:

Vlaďka řekl(a)...

Jůůů Ahoj moc se mi líbí poslední fotečka:))Krásná práce!
pa Vlaďka

Majunka2 řekl(a)...

Nádherná adventní srdíčka. Bezva nápad :-) Marie.

Ania řekl(a)...

Piękne serduszka,ślicznie wyhaftowałaś

Jitka řekl(a)...

Šári, ty jsi tak šikovná - opět je to nádherná práce. Krásný víkend. pa Jitka

Anonymní řekl(a)...

Zdravím Vás Šárko. Moc se mi líbí Váš obchůdek. A´t se daří. Jen mi hlava nebere, jak to všechno stíháte:-)). Tvoříte samé nádhery. Ahanka

michaela řekl(a)...

3ári krása,srdíček není nikdy dost v jakémkoliv období-ty jsou pro nás pro všechny srdeční záležitostí:-)ta tvá jsou nádherná!Michaela

Věra řekl(a)...

Šárko, moc krásné fotečky. Krásný víkend .... Věra

Mariana řekl(a)...

Šári,
jsou nádherná. Zaujalo mě, že jsou na okrajích proužkovaná, nemohla jsem přijít na to, proč... :) To je chytré! Prosvítá proužek z druhé strany, úžasný detail!
Přeju krásný víkend! M

Amelie řekl(a)...

Srdíčka jsou nádhernáá.

Anonymní řekl(a)...

Šárko,
obdivuji ,jak vše stíháš a tvoříš stále takovou nádheru!!!!
Hezký podzim. Jitka

Iva řekl(a)...

Tak ty jsou - nádherná srdíčka, hodně inspirativní, možná, že se také překonám.
Hezkou neděli
Iva

Helena řekl(a)...

Šárko, jsou úžasně elegantní!
Moc zdravím, Helena

Anonymní řekl(a)...

Dobrý den Šáry.Nedá mi to,ale mě se prostě líbí vše,co vytvoříte,ušijete,uháčkujete.A i tyto srdíčka No 1.... se mi moc líbí.Mám prosím dotaz,šly by vyšít i křížkovým vzorem? Zkusila bych je vyšívat u nás v práci s našimi klienty.Byla by jste tak hodná,mohla bych poprosit o zaslání rozkresu? Děkuji za ochotu,Eva
evalentilka@centrum.cz

zcdl řekl(a)...

Sarka, krasne siticko :)

Stefania řekl(a)...

Molto belli
ciao

Mariana řekl(a)...

Šári,
ještě jednou nahlížím k srdíčkům :).
Moc děkuji za semínka, tak nádherně byla zabalená!
Přeju krásný víkend :) M

majdalena řekl(a)...

Šáry jsou krásné, mohla bych také poprosit o předlohu. Adresa magdalena.hlavkova@seznam.cz.
Jinak držím palce s obchůdkem, škoda, že to máme takhle z ruky jinak bych tam byla pečená vařená:)
Přeji krásný advent Majda

Lucka řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Lucka řekl(a)...

Dobrý den Šárko vaše stránky jsou vážně něžné a romantické a pohádkové aaaaa
Přeji Krrrásné a rrradostné prožití svátků vánočních plné pohody a klidu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...